اخبار حقوقی داخلی

مجتمع قضایی رسیدگی به تصادفات افتتاح شد

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا سعیدی معاون وزیر دادگستری، در حاشیه افتتاح مجتمع ویژه قضایی رسیدگی به تصادفات اهواز اظهار داشت: با تلاش‌های وزارت دادگستری، بیمه مرکزی و صنایع بیمه بیست‌گانه، ارایه خدمات به مردم راحت‌تر انجام می‌شود.

  وی افزود: افتتاح مجتمع قضایی رسیدگی به تصادفات و امور بیمه اهواز تنها در جهت ارایه خدمات بیشتر به مراجعان است و با افتتاح این مجتمع، ارائه خدمات بهتر و بیشتر و با سهولت بیشتری انجام
می‌شود.

محمد کریمی، رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نیز  گفت: وجود بیمه در هر جا مترادف با وجود آرامش و اطمینان است.

وی افزود: بیمه در استان خوزستان وضعیت خوبی دارد و افتتاح این مرکز نمونه کوچکی از ارایه خدمات بیمه‌ای به استان و اهواز است.

وی ادامه داد: در این مجتمع، تمامی بیمه‌ها غرفه و نمایندگی دارند؛ بنابراین رسیدگی به شکایات با همکاری دادگستری، پلیس و پزشکی قانونی به راحتی قابل حل و فصل است.

رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مرکز به عنوان مرکزی پایلوت در کشور بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد:‌ در سایر استان‌های کشور از این مرکز الگوبرداری خواهد شد تا تعاملی صمیمی بین صنعت بیمه، دادگستری و پلیس ایجاد شود.

بر اساس این گزارش به نقل از وزارت دادگستری، وی خاطرنشان کرد : سطح بیمه در استان خوزستان به لحاظ فرهنگ بالای مردم خوب است؛ سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه و حدود هشتاد درصد خسارت در
خوزستان پرداخت شد که این امر نشان‌دهنده این است که تعداد تصادفات به خصوص تصادفات
شخص ثالث در استان خوزستان زیاد است که شایسته این استان نیست، همچنین میزان
تصادفات موتورسیکلت‌ها در استان خوزستان نسبت به سایر استان‌ها بالاست.

مدیریت

سایت حقوقی دادآور به ارگان یا نهاد دولتی وابستگی ندارد. این سایت به همت مؤسسه حقوقی حق ستان دادآور از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است.  سایت حقوقی دادآور، رسالت بحث و بررسی در خصوص مسائل علمی رشته حقوق و نشر اخبار این رشته را به عهده دارد . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا