اخبار حقوقی داخلی

برندگان قرعه کشی مجموعه قهوه تلخ در مراجع قضایی اقامه دعوا کنند

مدیر کل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برندگان قرعه کشی مجموعه قهوه تلخ می توانند در صورت نگرفتن جوایز خود تا دو ماه آینده، علیه دست اندکاران این مجموعه در دستگاه قضایی اقامه دعوا کنند.
‘ احسان الله حجتی’ در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: یکی از مشکلات اداره تبلیغات، نحوه برخورد با افرادی است که برای فروش بیشتر محصولات خود، جوایزی را اعلام می کنند اما جوایز را نمی دهند که در این رابطه آیین نامه ای در کمیسیون فرهنگی دولت تصویب شده و بزودی ابلاغ خواهد شد.
این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در هیمن راستا، اگر کسی احساس کرد بر اثر تبلیغ خلاف واقع یک محصول، فریب خورده و کلاهبرداری شده است می تواند شکایت کند و به طور قطع به شکایت وی در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

اعطای جوایز مجموعه قهوه تلخ تا دو ماه آینده؛
حجتی ادامه داد: در رابطه با جوایز قرعه کشی مجموعه قهوه تلخ نیز تعدادی زیادی شاکی به دفتر تبلیغات مراجعه کردند که ما نیز موضوع را به بازرسی وزارت ارشاد منعکس کردیم.
مدیر کل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پس از مذاکرات بازرسی وزارت ارشاد با دست اندکاران مجموعه یاد شده، تهیه کننده این مجموعه تعهد داده است که تا دو ماه جوایز برندگان قرعه کشی را پرداخت کند.
حجتی تاکید کرد: در صورتی که تهیه کننده مجموعه قهوه تلخ تا دو ماه آینده به تعهد خود مبنی بر پرداخت جوایز برندگان قرعه کشی این سریال عمل نکند، ذی نفعان می توانند با عنوان کلاهبرداری و عدم رعایت حقوق مصرف کننده در دستگاه قضایی اقامه دعوا کنند.
این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرجع رسیدگی به این نوع تخلفات دادسرا و دادگاه است و در صورت نیاز دفتر تبلیغات توضیحاتی را به مراجع قضایی اعلام می کند.
وی با بیان اینکه شکات مجموعه قهوه تلخ کم نیستند گفت: البته برخی از برندگان سر وقت جوایز خود را گرفته بودند و تعدادی نیز به دلایل مختلف موفق به دریافت جوایز خود نشده اند.

مدیریت

سایت حقوقی دادآور به ارگان یا نهاد دولتی وابستگی ندارد. این سایت به همت مؤسسه حقوقی حق ستان دادآور از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است.  سایت حقوقی دادآور، رسالت بحث و بررسی در خصوص مسائل علمی رشته حقوق و نشر اخبار این رشته را به عهده دارد . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا