ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

سند مالکیت پارک علم و فناوری پردیس صادر شد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران از صدور سند مالکیت پارک علم و فناوری پردیس با مساحت حدود ۴۰۹ هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد افخمی عمودیزج مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران با اشاره به صدور سند مالکیت پارک علم و فناوری پردیس گفت: این سند با مساحت ۴۰۸ هزار و ۶۵۶ مترمربع با همت و تلاش جهادی کارکنان این اداره کل در واحد ثبتی پردیس صادر شد.

 

 وی افزود: سند مالکیت فوق در راستای اجرای قانون حدنگار و با هدف تسهیل در اشتغال و توسعه و شکوفایی علم و فناوری در کشور صادر شد که قطعاً آثار و نتایج مثبت آن را به زودی شاهد خواهیم بود.

 

پارک فناوری پردیس به عنوان یک نظام نوآوری منطقه‌ای پیشرو تا سال ۱۴۰۴ هجری شمسی، برترین کانون فناوری به ترتیب اولویت در حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک و تجهیزات پزشکی، بیوفناوری، اتوماسیون و مکانیک پیشرفته، نانو فناوری و سایر حوزه‌های فناوری، در منطقه غرب آسیا و الگویی برای سایر پارک‌های علم وفناوری داخل و خارج از کشور بوده و همچنین انتخاب اول شرکت‌های دارای فناوری پیشرفته و کارآفرینان فناوری‌های نوین برای راه اندازی و استقرار کسب وکار خود می‌باشد.

ارسال به شبکه های اجتماعی