ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

مقرره سهم هلال احمر از درآمدهای ثبتی از دستور کار برنامه هفتم خارج می‌شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد که مقرره مربوط به سهم هلال احمر از درآمدهای ثبتی با توجه به این موضوع که این مقرره از جمله موارد موجود در بودجه سالیانه است، از دستور کار برنامه هفتم توسعه خارج خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور آقایان سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود برگزار شد، تاکید شد که حذف احکام بودجه‌ای از برنامه هفتم توسعه مانند مقرره مربوط به سهم هلال احمر از درآمدهای ثبتی با توجه به اینکه این مقرره جزو موارد موجود در بودجه سالیانه است، اشکالی ایجاد نمی‌کند و این مقرره جایگاهی در برنامه هفتم توسعه ندارد.

وی افزود: طبق مذاکرات انجام شده، تایید شد که این مقرره حکم بودجه‌ای محسوب می‌شود و باید در قانون بودجه مطرح شود و نه در برنامه هفتم توسعه؛ به دلیل اینکه برنامه هفتم توسعه یک برنامه ریزی برای سیاست‌های کلی کشور است.

بابایی گفت: طبق مذاکرات انجام شده مقرر شد، این موضوع از موارد در دست بررسی برنامه هفتم توسعه، خارج شود.

بند ۴ الحاقی به ماده ۷۰ لایحه بودجه که در کمیسیون تلفیق الحاق شده است اشاره دارد که براساس ماده (۱۷) قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران چهل و دو درصد (۴۲%) از تمامی درامدهای ثبتی به به عنوان درآمد اختصاصی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط