ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

زیرساخت‌های ملاقات‌تصویری زندانیان با خانواده‌های‌شان فراهم شد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰دفتر خدمات الکترونیک قضایی در حال خدمت رسانی به مردم هستنداز افزایش این دفاتر خبر داد و تاکید کرد: در افزایش دفاتر توجه ویژه ای به مناطق محروم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از میزان، محمد کاظمی فرد، با هدف بررسی عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و همچنین دیدار با مردم از یکی از این دفاتر در تهران بازدید کرد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان این‌که« ۶هزار کارمند در بیش از هزار و ۱۰۰دفتر خدمات الکترونیک قضایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند» تاکید کرد: با اقدامات انجام شده در حال افزایش تعداد این دفاتر در سراسر کشور و همچنین افزایش خدمات قضایی در این دفاتر هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که «در افزایش دفاتر خدمات الکترونیک،مناطق محروم در اولویت هستند»،گفت:توجه به مناطق محروم از موضوعاتی است که در افزایش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مورد عنایت ویژه ای قرار گرفته است.‌

کاظمی فرد در ادامه با بیان این‌که «در راستای پیگیری سیاست‌های کلان قوه قضاییه و دستورات رئیس قوه قضایی مبنی بر رسیدگی به خانوده زندانیان و تکریم آنان، در ۱۵ استان کشور امکان ملاقات تصویری زندانی با خانواده زندانیان در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فراهم شده است»، تاکید کرد: برای حفظ حریم خصوصی خانواده ها، در این دفاتر،اتاقک مخصوص ملاقات تدارک دیده شده است تا افراد در فضای امن و آرام گفت‌وگو کنند.

وی با تاکید براین‌که «این اقدام،یک کار نو و جدید است«،گفت: مرکز آمار وفناوری اطلاعات زیرساخت های ملاقات تصویری زندانیان با خانواده هایشان را فراهم آورده است و این آمادگی را دارد که در صورت استقبال این را طرح را در سراسر کشور اجرایی کند.

در این بازدید رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در فضایی صمیمی با مراجعان به گفت‌وگو نشست و برای تسریع در امورشان راهکارهایی ارائه داد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط