ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

معافیت قانونی برای سربازان فراری

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» از اعمال معافیت‌های قانونی در مجازات سربازان فراری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در آیین افتتاح مجتمع قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح در ‌شرق استان تهران که با حضور مسئولان محلی، استانی و کشوری برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم و اساسی مردم دسترس بودن خدمات قضایی برای آنها است، اظهار داشت: خوشبختانه با افتتاح این مجتمع دیگر نیاز نیست مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق و شرق استان تهران برای امور شکایت به پایتخت مراجعه کنند.

این مقام قضایی با بیان به اینکه دسترسی آسان مردم به محاکم قضایی راه را برای شکایات آنان سهل می‌کند، گفت: پیشگیری از جرایم و حفظ اقتدار نیروهای مسلح از دیگر اهداف افتتاح این مجتمع قضایی به شمار می‌رود.

وی افزود: پیشگیری از جرم طبق تصمیمات اتخاذ شده بر عهده نیروهای مسلح گذاشته شده که با مدیریت و همکاری سازمان قضایی نیروهای مسلح انجام می‌شود و در این خصوص نتایج خوبی از نظر کاهش جرایم نیروهای مسلح حاصل شده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح «بازگشت به سنگر» بیان داشت: این طرح با همکاری نیروهای مسلح آماده و تنظیم شده و سربازان فراری نگران برخورد تند سازمان قضایی نیروهای مسلح نباشند.

وی تصریح کرد: از سربازان فراری دعوت می‌کنیم که به محل خدمت خود بازگردند تا از معافیت‌های قانونی در مجازات بهره مند شوند.

انتهای پیام

ارسال به شبکه های اجتماعی