ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

صدور کیفرخواست ۵۴ متهم آتش‌سوزی مدرسه راه شهدا در ارومیه

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

دادستان ارومیه گفت: قرار جلب و کیفرخواست ۵۴ متهم آتش‌سوزی مدرسه راه شهدا در ارومیه صادر شد.

‌به گزارش ایسنا حبیبی در نشست خبری بااصحاب رسانه بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ماجرای تعرض به یک دختر دانش‌آموز و آتش سوزی مدرسه راه شهدا اسلام‌آباد ارومیه افزود: سال گذشته در پی تعرض سرایدار این مدرسه به یک دختر دانش آموز عده‌ای با اخلالگری و آتش زدن اموال دولتی و خصوصی برخی افراد، نظم عمومی را بهم زدند که در این راستا 156 نفر از عوامل دخیل در این حادثه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مجرمیت 54 نفر از دستگیر شدگان در واقعه آتش سوزی مدرسه راه شهدا به اثبات رسید؛ بنابراین قرار جلب و کیفرخواست آن‌ها صادر شده است و مابقی دستگیرشدگان آزاد شدند.

وی بابیان این‌که «پلیس و ضابطین با حضور در محل بلافاصله کنترل اوضاع را دردست گرفتند و متهمین را دستگیر کردند» گفت: در میان دستگیر شدگان افرادی از سایر شهرستان‌ها و محلات نیز دیده می‌شد اما عمده دستگیر شدگان از اهالی اطراف مدرسه راه شهدا بودند.

دادستان ارومیه بااشاره به کودک آزاری جنسی تصریح کرد: در ارومیه هیچ گونه پرونده تعرض یا آزار و اذیت کودکان تشکیل نشده هر روز در این شهرستان سه شعبه کشیک دادگاه به مسائل و مشکلات قضایی شهروندان رسیدگی می‌کنند و در روزهای تعطیل نیز این کار با دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود.

ارسال به شبکه های اجتماعی