ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تشکیل کارگروه احصای مشکلات وکلا در وزارت دادگستری

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

معاون وزیر دادگستری گفت: با دستور وزیر دادگستری کارگروهی در وزارت دادگستری با هدف احصای مشکلات و نارسائی های وکلا تشکیل شده است تا بتوانیم در این زمینه به یک جمع بندی نهایی برسیم.

میرهادی رومیانی در مراسم گرامیداشت روز وکیل در اردبیل اظهار کرد: ما از چند ماه پیش و در قالب این کارگروه احصای مشکلات حوزه وکالت را شروع کردیم و امیدواریم با جمع بندی نهایی زمینه اصلاح لایحه جامع وکالت و تصویب شایسته آن را در مجلس شورای اسلامی فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت سال ها با عنایت وزیر دادگستری شاهد نشست هم اندیشی وکلا با وزیر و معاونین دادگستری بودیم که در این نشست برخی از مسایل و موضوعات اصلاح قوانین و مقررات و رفع مشکلات پیش روی وکلا مطرح شده و تلاش ما بر این است تا با همراهی قوه قضایه بتوانیم در حوزه های مختلف این مشکلات را برطرف کنیم.

معاون وزیر دادگستری ادامه داد: ما از ظرفیت دولت، تقنینی مجلس و قوه قضائیه در پیگیری و حل مشکلات وکلا استفاده خواهیم کرد و تمام سعی مان بر این خواهد بود تا با شرایط بهتر زمینه و بستر بالندگی نهاد وکالت را در کشور به وجود آوریم.

رومیانی بیان کرد: آنچه که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد و وزارت دادگستری نیز بر آن پافشاری می کند حفظ استقلال کار وکالت است که امیدواریم در لایحه جامع وکالت این موضوع به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط