ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

رییس کل دادگستری لرستان: اوقات دادرسی باید مدیریت شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی


رییس کل دادگستری لرستان گفت: اوقات دادرسی باید مدیریت شود.

به گزارش ایسنا، جعفر بدری در جلسه هم‌اندیشی روسای دادگستری لرستان و دادگاه‌های بخش که در محل سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد اظهار کرد: نقش روسای مجموعه‌های قضایی و دقت و نظارت مستقیم بر این امور قطعا" تأثیر مستقیمی بر بهبود روند پروندهای قضایی دارد.

وی با تاکید براینکه روسای دادگستری‌ها باید نسبت به تربیت قضات جدیدالورود و نظارت قضایی برآنها حساسیت بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: کار قضایی علاوه بر تعهدات و تحصیلات نیازمند تجربیات است.

رییس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه حسن خلق و رعایت شئونات قضایی باید مورد ارزیابی ویژه دستگاه قضایی قرار گیرد، اضافه کرد: هرچند نگاه و رضایت مردم نسبت به تک تک کارکنان را می‌توان از طریق فرم‌های نظرسنجی به دست آورد لیکن برگزاری کلاس‌های اخلاق حرفه‌ای و توزیع بسته‎های آموزشی بین کارکنان و قضات با محوریت تکریم ارباب رجوع در جلب رضایت‌مندی و ارتقاء اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضایی مفید و موثر است.

وی یادآو رشد: اوقات دادرسی باید مدیریت شود، لیکن صرف وقت لازم و دقت در صدور آرای محاکم قضایی در زمانهایی باشد که قضات فارغ از هرگونه خستگی، استرس و یا مشغله فکری هستند.

رییس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: مراجعین چه شاکی و چه متهم انتظار دارند رسیدگی به پرونده‎شان در بهترین شرایط و با دقت عمل کافی صورت پذیرد، حجم بالای پرونده‎ها، عجله‌کاری، روزمرگی و .... از جمله آسیب‌های امر قضاوت است که می‌بایست در امر قضاوت از آنها اجتناب شود.

انتهای پیام

ارسال به شبکه های اجتماعی