ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

یک گروه متشکل از وکلای بین‌المللی آمریکا اعلام کرده‌اند ، قصد سفر به ایران را دارند

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

iran-2.jpgسایت حقوقی دادآور

یک گروه متشکل از وکلای بین‌المللی آمریکا اعلام کرده‌اند ، قصد سفر به ایران را دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) جان بی یرلی، وکیل بین‌المللی آمریکا از از ایالت فلوریدا که در راس این گروه قرار دارد، در توقفش در دوبی گفت که قصد سفر به ایران را دارند اما این سفر ارتباطی با توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری تامپا تریبون که یک پایگاه اطلاع رسانی محلی در ایالت فلوریدا است ، این وکیل آمریکایی که دادستان شهر تامپا در این ایالت نیز هست، همچنین گفت: این سفر ارتباطی به خوب یا بد بودن توافق هسته‌ای ندارد و من می خواهم بیشتر با ایران و فضای این کشور آشنا شوم.

بر اساس این گزارش ، چند تاجر و بازرگان نیز قرار است این وکلای آمریکایی را در سفرشان به ایران همراهی کنند که هدفشان تنها برقراری ارتباط با مردم ایران است نه بستن قرارداد.

بی یرلی افزود: من می‌دانم که ایرانی‌های بسیاری در آمریکا زندگی می‌کنند و می دانم که سفری خوب را در ایران خواهم داشت. فکر نمی کنم که مسأله ای شخصی در ایران به وجود بیاید چون مردم این کشور بسیار مهربان هستند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتواند در ایران ، وکلا و حقوقدانان و شخصیت های برجسته علمی دیدار و درباره آینده سیاسی و اقتصادی ایران گفت‌وگو کند.

وی با اشاره به سفرهای گذشته اش به کشورهای منطقه، شامل عربستان ، ترکیه ، پاکستان ، اردن ، ازبکستان، لیبی و سوریه تاکید کرد که فضای ایران برایش غریبه نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، ایران و گروه 1+5 در تیرماه سال جاری به یک توافق جامع بر سر برنامه هسته‌ای ایران و چگونگی لغو تحریم ها دست یافتند. انتظار می رود رفع تحریم ها ، منجربه افزایش سرمایه گذاری خارجی و توسعه معاملات تجاری میان ایران و جهان شود.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط