ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در کمیسیون قضایی مجلس تصویب شد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

محمد علی اسفنانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون اظهار داشت: لایحه 57 ماده ای حمایت از کودکان و نوجوانان از سوی قوه قضاییه به دولت ارجاع شده بود که پس از بررسی های انجام شده در دولت به مجلس ارائه شد.
وی با اشاره به این که این لایحه ابتدا در کمیته تخصصی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصویب شد، گفت: اعضای این کمیته مواد این لایحه را به صورت تخصصی بحث و بررسی کردند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما هم اکنون تنها یک قانون 9 ماده ای درباره حقوق کودکان و نوجوانان داریم که در این قانون نیز به وسعت به حقوق کودکان پرداخته نشده است.
وی تاکید کرد:در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که کلیات آن امروز در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شد، به مسائل مختلف همچون تعاریف کودک آزاری، حمایت از کودکان در معرض بزهکاری و کودک آزاری و غیره پرداخته شده است.
نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب نهایی این لایحه، شورای عالی حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان به ریاست رییس قوه قضاییه و یا معاون اول قوه قضاییه تشکیل می شود که کار این شورا سیاست گذاری درباره حقوق کودکان و نوجوانان است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط