ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تشکیل اتاق فکر در استان ها زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات حقوقی در کشور است

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی


سایت حقوقی دادآور

الهام امین زاده روز شنبه در جلسه شورای معاونان استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت شناسایی و بهره گیری از پتانسیل های حقوقی این استان در تصمیم گیری ها و مشکلات حقوقی افزود: با تشکیل اتاق فکر حقوقی استان ها متشکل از استادان حقوق و کارشناسان حقوقی دستگاه های نظارتی و اجرایی ، بسیاری از این مشکلات قابل رفع است.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش مدیران در اصلاح نظام اداری و رفع فساد و توسعه اقتصادی کشور ، دولت یازدهم و معاونت حقوقی ریاست جمهوری برنامه هایی برای واگذاری اختیارات لازم به مدیران استان ها در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دارد.

وی اضافه کرد: اصلاح و پالایش قوانین و حل اختلافات بین دستگاه های اجرایی از فعالیت های معاونت حقوقی ریاست جمهوری است و باید اقتدار و استقلال معاونت های حقوقی در سراسر کشور حفظ شود تا بتوانیم اهداف خود را به خوبی دنبال کنیم.

امین زاده افزود: معاونت حقوقی رییس جمهوری نیز در طول 24 ماه گذشته تلاش کرده در این راستا سازمان حقوقی دولت را تشکیل دهد.

وی ادامه داد: در روز حقوقی که برای هر استان تعریف کرده ایم ، قرار است که مشکلات ایجاد شده در هر استان طی سال های گذشته با حضور تیم حقوقی ، شناسایی و بررسی شده و تصمیمات لازم اتخاذ شود. 

معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: یکی از معضلات استان ها فروش حریم یا برداشت از بستر رودخانه هاست که این امر منجر به عوض شدن مسیر رودخانه ها می شود که با مصون نگه داشتن بستر رودخانه ها بسیاری از مشکلات از جمله جاری شدن سیلاب ها حل خواهد شد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط