ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

«لایحه قانون مجازات اسلامی» در کرمان نقد و بررسی می‌شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

عضو هیات رییسه مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه استان کرمان گفت: به منظور تبادل نظرات و افزایش سطح علمی فعالان حوزه قضایی در استان کرمان، با حضور دکتر حسین میرمحمدصادقی لایحه قانون جدید مجازات اسلامی بررسی می‌شود.

 

محسن اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کویر، اظهار کرد: با حضور این استاد دانشگاه شهید بهشتی در همایشی که ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه جاری و در محل سالن اجتماعات دادگستری کرمان برگزار می‌شود، لایحه قانون جدید مجازات اسلامی مرور و بررسی می‌شود.

 

اسماعیلیان اظهار کرد: همچنین ساعت 11 روز پنج‌شنبه به دعوت انجمن جرم‌شناسی ایرانی شاخه کرمان، این استاد برجسته در محل کانون وکلای دادگستری کرمان، با موضوع ملاحظاتی در باب پیشگیری از وقوع جرم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

 

وی هدف از اجرای این برنامه‌ها را تبادل نظر و هم‌اندیشی فعالان حوزه قضایی در استان کرمان با صاحبنظران این بخش دانست و گفت: این اقدامات در ارتقای سطح علمی فعالان این بخش نقش موثری دارد.

 

اسماعیلیان از استقبال خوب وکلا و فعالان این حوزه از این‌ برنامه‌ها خبر داد و گفت: استمرار این برنامه‌ها در دستور کار ما قرار داشته و مقرر شده به صورت فصلی چنین نشست‌هایی را داشته باشیم.

 

بازرس انجمن جرم‌شناسی ایرانی شاخه کرمان، همچنین وکلا را بازوی توانمند قوه قضاییه در احقاق حقوق موکلین خواند و اظهار کرد: وکیل باید خود را با قوانین روز هماهنگ کند و بار علمی خود را افزایش دهد و برگزاری چنین نشست‌هایی در ارتقای سطح علمی وکلا نقش بسزایی دارد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط