ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

فاز آزمایشی ارتباط الکترونیک با قوه قضاییه به زودی آغاز می‌شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

مسئول واحد انفورماتیک اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی با اشاره به طراحی اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی در بخش معاینات گفت: اجرای آزمایشی اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی در بخش معاینات از چند ماه پیش در استان خراسان رضوی آغاز شده‌ و مراحل آزمایشی و عیب یابی آن در حال انجام است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، فرهاد مقیمیان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف راه‌اندازی اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی، گذر از سیستم سنتی ثبت، پذیرش و انجام معاینات به سیستم رایانه‌ای و به روز است، افزود: اجرای آزمایشی اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی در بخش معاینات که طراحی آن به اتمام رسیده در پزشکی قانونی خراسان رضوی در حال انجام است و تا چند روز آینده نتیجه نهایی اجرای این طرح و مزایا و معایب احتمالی آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی در بخش‌های دیگری همچون تشریح، ‌ آزمایشگاه و کمیسیون نیز طراحی شده که مرحله شناخت و تحلیل آن‌ها به اتمام رسیده است، ضمن آنکه در بخش تشریح، اتوماسیون تخصصی، تولید شده و به زودی به مرحله اجرای آزمایشی می‌رسد.

مقیمیان با اشاره به قابلیت‌های اتوماسیون تخصصی برای ارتباط الکترونیکی با مراجع قضایی اظهار داشت: اتوماسیون تخصصی قابلیت اتصال به CMS قوه قضاییه را دارد و مراحل اولیه برای برقراری این ارتباط گذرانده شده بنابراین به زودی در بخش معاینات وارد فاز آزمایشی ارتباط الکترونیک با قوه قضاییه می‌شویم.

مسئول واحد انفورماتیک پزشکی قانونی خراسان رضوی در خصوص مزایای بهره‌مندی از این اتوماسیون در پزشکی قانونی ادامه داد: ثبت و ضبط اطلاعات ارباب رجوع، ‌ جستجوی سوابق ارباب رجوع در هر نقطه، تشکیل پرونده واحد براساس کد ملی برای هر فرد، امکان تهیه گزارشات آماری برای قسمت‌های مختلف سازمان و... از جمله مزایای این طرح است.

مقیمیان در پایان با ابراز امیدواری در خصوص اجرای سراسری اتوماسیون تخصصی پزشکی قانونی گفت: این طرح در استان‌هایی که آمادگی لازم را داشته باشند قابل اجرا است و بر اساس پیش بینی صورت گرفته این اتوماسیون در دهه مبارک فجر به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط