ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

از سربازی معاف هم باشید، باید آموزش نظامی ببینید!

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

مشمولانی که از خدمت دوره ضرورت معاف شده اند، درصورت گذراندن دوره آموزش نظامی کارت معافیت از خدمت دریافت می کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ سازمان وظیفه عمومی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مطابق قانون وظیفه عمومی مشمولانی که به واسطه معافیت های کفالت، ایثارگران، مددجویان و موارد خاص (غیر از معافیت پزشکی) از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند صرفا در صورت گذراندن دوره آموزش نظامی می توانند کارت معافیت دریافت کنند.

درراستای مصوبه فوق، برای مشمولانی که از تاریخ دوازدهم آذرماه از خدمت معاف شده اند (غیر ازمعافیت پزشکی) و پرونده آنان در مرحله معرفی برای صدورکارت قرار گرفته، در صورت گذراندن دوره آموزش نظامی و دریافت گواهی مربوط، کارت معافیت صادر می شود.

گفتنی است، مشمولانی که حین تحصیل برای معافیت های مذکور اقدام نموده اند و از خدمت دوره ضرورت معاف شده اند باید دوره آموزش نظامی را در فصل تابستان طی کنند.

همچنین آن دسته از مشمولانی که از خدمت دوره ضرورت معاف شده اند و قبلا آموزش نظامی را در یکی از نیروهای مسلح گذرانده و یا دارای گواهی دوره آموزش تکمیلی بسیج می باشند نیازی به گذراندن مجدد دوره آموزشی نداشته و با ارائه اصل گواهی مذکوربه دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) می توانند درخواست معافیت از خدمت کنند.

سربازان وظیفه که درحین خدمت، برای معافیت از خدمت سربازی(به جز معافیت تحصیلی و پزشکی) اقدام نموده اند تنها پس ازگذراندن دوره آموزش نظامی از خدمت ترخیص می شوند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط