ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

آگهی دعوت به مصاحبه تعدادی از داوطلبان آزمون کتبی قضاوت برای جذب در نقاط محروم

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضاييه از تعدادي از داوطلبان آزمون كتبي قضاوت سال 1390 براي شرکت در مصاحبه علمی جذب ويژه مناطق محروم (نوبت اول) دعوت به همكاري كرد.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، معاونت آموزش و تحقيقات قوه قضاييه در اين آگهي آورده است: از داوطلبان آزمون کتبی قضاوت سال 1390 که در آزمون مذکور حائز رتبه 1733 تا 2500 شده‌اند، دعوت به عمل می‌آید که در صورت تمایل به خدمت قضایی در مناطق محروم، با شرایط مقرر در این آگهی، آمادگی خود را از طریق ارسال پستی فرم مخصوصی که به پیوست این آگهی در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضايیه قرار گرفته است؛ به نشانی تهران، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، ساختمان شماره (3) قوه قضايیه، دبیرخانه معاونت آموزش و تحقیقات، کدپستی 1599653316 اعلام کنند.

ارسال باید از طریق پست سفارشی دو قبضه و تا تاریخ 31 ارديبهشت ماه سال جاري صورت گيرد و درج عبارت "مربوط به جذب ويژه مناطق محروم ـ نوبت اول" بر روی پاکت الزامی است.

متقاضیان خدمت در مناطق محروم در صورت قبولی در مصاحبه علمی و طی مراحل گزینش و به هنگام ورود به دوره کارآموزی باید رسماً متعهد شوند که حسب تشخیص قوه قضائیه به مدت 10 سال در مناطق محروم به خدمت قضایی اشتغال ورزند.

براساس اين گزارش ، در ادامه اين آگهي آمده است:

1.داوطلبان حائز رتبه 2501 تا 4375، عندالاقتضاء، طی آگهی های بعدی برای مصاحبه علمی فراخوان خواهند شد.

2. داوطلبان بومی استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر نیز که پیش از این در ارتباط با مفاد این آگهی پیامک دریافت کرده‌اند باید طبق مفاد این آگهی تمایل خود را اعلام كنند.

 

3.داوطلبان بومی در صورت کسب نمره قبولی در مصاحبه علمی از اولویت برخوردار هستند.

تبصره: بومی به شخصی اطلاق می شود که دارای حداقل 3 سال سابقه سکونت در منطقه محروم مورد نظر یا مناطق هم جوار آن باشد.

 

4. زمان و مکان مصاحبه علمی متقاضیان خدمت در مناطق محروم متعاقباً به اطلاع آنان خواهد رسید.

5.سؤالات مصاحبه در سه بخش حقوقی، کیفری و  فقهی به شرح زیر مطرح خواهد شد:

5ـ 1. بخش حقوقی مشتمل بر حقوق اساسی، مدنی، تجارت، آيین دادرسی و اجراء احکام مدنی با محوريت قوانین و مقررات جاری مربوط و رویه های قضايي

5ـ2. بخش کیفری مشتمل بر حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آيین دادرسی و اجراء احکام کیفری با محوريت قوانین و مقررات جاری مربوط و رویه های قضايي

5ـ3. بخش فقهی مشتمل بر تحریر الوسیله حضرت امام خمینی (ره) (از ابتداء کتاب البیع تا انتهاء کتاب الدیات) و قواعد فقه مدنی، کیفری و قضايي

در پايان اين آگهي نيز آمده است: هرگونه اطلاعات دیگر از همین طریق ویا پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. بر این اساس، ضروری است متقاضیان از هرگونه تماس تلفنی با معاونت آموزش و تحقیقات و مراکز و ادارات تابع خودداری كنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط