ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

راه اندازی سامانه الکترونیکی خدمات قضایی

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'حمید شهریاری'  در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: هدف از راه اندازی این سامانه این است كه خدمات قضایی را به مردم در جایی كه هستند برسانیم، نه در جایی كه ما حضور داریم.
وی افزود: در فاز نخست این سامانه، 14 خدمت الكترونیكی به صورت آزمایشی در مجتمع قضایی عدالت تهران و سه دفتر حقوقی دیگر به مردم خدمات ارایه خواهند داد.
رییس مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینكه مرحله آزمایشی این طرح سه ماه طول خواهید كشید، تصریح كرد در این سه ماه اشكالات احتمالی بررسی و با رفع آنان، در هفته قوه قضاییه این طرح به صورت كامل و یكپارچه در تهران اجرا خواهد شد.
شهریاری در پاسخ به این سووال كه هزینه این خدمات چه میزان است، گفت: با توجه به اینكه هزینه ارایه این خدمات در قوه قضاییه هنوز مشخص نیست، تعرفه های این خدمات هم نامشخص بوده كه پس از مشخص شدن هزینه ها، تعرفه این خدمات از سوی رییس قوه قضاییه اعلام می شود.
این مقام مسوول در پاسخ به سووال دیگری كه گفته شد، آیا امنیت فضای مجازی این گونه خدمات را تضمین می كنید یا خیر؟، تاكید كرد: متاسفانه در بعد امنیت فضای مجازی در كشور سرمایه گذاری لازم نشده است. البته ما سطحی از امنیت را برای این كار در نظر گرفته ایم.
شهریاری همچنین از راه اندازی مركز مشاوره تلفنی قوه قضاییه خبر داد و گفت این مركز با همكاری 30 نفر از حقوقدانان برجسته راه اندازی شده است و هم اكنون خدمات آن رایگان است.
رییس مركز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، افزود: شهرستانی ها می توانند با شماره 09699 و تهرانی ها نیز می توانند با شماره 129 با این مركز تماس بگیرند و مشاوره حقوقی رایگان دریافت كنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط