ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

کانون وکلاي استان البرز تشکيل شد.

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

با حضور رئيس کل دادگستري استان البرز و جمعي از مسئولان قضايي و استاني و وکلاي اين کانون، کانون وکلاي استان البرز تشکيل شد.
به گزارش روابط عمومي دادگستري استان البرز، مهدوي راد در اين مراسم ضمن قدردانی از کلیه ی افراد و نهادهای ذی ربط در تشکیل و استقرار کانون وکلای استان البرز ابراز امیدواری کرد تا دستگاه قضایی، قضات و وکلا در جهت استیفای حقوق مراجعان از هیچ کوششی فروگذاری ننمایند.
وي گفت: وقتی انسان موفق می شود، این موفقیت خوشحالی در پی دارد و ممکن است گاهی فقط خوشحالی مادی باشد و گاهی نیز خوشحالی معنوی به همراه بیاورد، مثلاً گاهی وکیلی حکم به نفع موکل خود گرفته است اما به حق نبوده است یعنی؛ به صورت واقعی برنده نشده است زیرا حق به حق دار نرسیده است، پس خوش به حال کسانی که به صورت واقعی برنده می شود و حق را به حق دار می رسانند.
رئیس کل دادگستری استان البرز افزود: هیچ سازمان نظام مند و دارای برنامه شکست نمی خورد، در بین شما افراد دانشمند و متدین زیاد است، باید از وجود این عزیزان استفاده شود تا ان شاء الله کانون وکلایی داشته باشیم که از لحاظ شخصیت و اعتبار به بلندای البرز باشد زیرا اعتماد و اعتبار بزرگترین سرمایه است سپس سعی نمایید در بین مردم طوری رفتار کنید که این انعکاس رفتارها، سرمایه بزرگی برای شما باشد.
وی خطاب به وکلای حاضر در این مراسم گفت: در جهت استیفای حقوق به حق موکلینتان از هیچ تلاشی، دریغ نفرمایید.

 

 

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط