ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

معاون رییس جمهور؛ ارسال لایحه‌ای به مجلس که تضمین‌کننده استقلال وکلا باشد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور
معاون پارلمانی دولت با اشاره به مطرح بودن لایحه جامع وکالت در کمیسیون لوایح دولت، گفت: ما سعی خواهیم کرد لایحه‌ای به مجلس ارسال کنیم که تضمین‌کننده استقلال کانون وکلا باشد.
 
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه همایش نقد و بررسی پیش‌نویس لایحه جامع وکالت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت گفت: از مدت‌ها پیش روی این لایحه کار شد و در دولت قبل آماده ارسال به مجلس بود ولی این کار انجام نشد.
وی افزود: در دولت جدید از همان روز اول این لایحه مجددا در کمیسیون لوایح دولت مطرح و بررسی شد و اصلاحات خوبی در آن به عمل آمده است. پیشنهادات خوبی از کانون وکلا دریافت کردیم و اکنون این لایحه در دستور کار دولت است.
معاون پارلمانی دولت اظهار کرد: ما سعی خواهیم کرد لایحه‌ای به مجلس ارسال شود که جامع و تضمین‌کننده استقلال کانون وکلا و پیشنهادات وکلای محترم باشد؛ لایحه‌ای که هم حقوق وکلا را تامین کند و هم کارآیی آن برای استعلای حقوق کشور، استیفای حقوق مردم، گسترش عدالت و کمک به قوه قضاییه موثر باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا فضای مجلس را برای تصویب این لایحه هموار می‌دانید یا خیر؟ گفت: من فکر می‌کنم با اشرافی که نمایندگان به اهمیت بحث وکالت در کشور و استقلال وکلا دارند، ان‌شاءالله این لایحه در مجلس مشکل خاصی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه ارتباط وکلا و نمایندگان در این زمینه می‌تواند موثر و مفید باشد، افزود: بخشی از لایحه جامع وکالت در کمیسیون لوایح دولت رسیدگی شده و بخش دیگری از آن در دستور کار دولت است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط