ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

سامانه پرداخت الکترونیک وجوه در دفاتر اسناد رسمی رفع نقص شد

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور
به گزارش ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، «محمدمهدی انجم» افزود: بنابر اعلام مسوولان بانک ملی، اختلال پیش آمده در سامانه پرداخت الکترونیک وجوه در دفاتر اسناد رسمی که در هفته های گذشته باعث مشکلاتی در ارائه خدمات به مردم در دفاتر اسناد رسمی شده بود، رفع شده است. 
وی ادامه داد: مسوولان بانک ملی ایران اعلام کرده اند، اختلال ایجاد شده از نقص تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده در سامانه، توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش ناشی شده بود.

انجم افزود: بدلیل تعلل شرکت در تامین تجهیزات مورد نیاز، بانک ملی ایران با توجه به حساسیت موضوع و در راستای کسب رضایت مسوولان امر و رضایتمندی دفاتر اسناد رسمی و مراجعین به این دفاتر راسا نسبت به تهیه تجهیزات اقدام کرده است و اکنون قطعی سیستم برطرف و سامانه مذکور با حداکثر ظرفیت در حال بهره برداری است.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یادآور شد: بانک ملی ایران ضمن پوزش از کوتاهی رخ داده در ارائه خدمات یادشده، اطمینان داده که همواره با تمام توان علمی، فنی و امکانات بودجه ای خود، پشتیبان طرح های اقتصادی دولت بوده و برای پیاده سازی سامانه های مورد نیاز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر ارگان های دولتی و رفع کاستی ها و ارتقا روزافزون کیفیت و کمیت خدمات اعلام آمادگی کرده است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط