ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز: براساس آمارها هر هزار و ۳۰۰ تهرانی یک وکیل دارند

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز اعلام کرد که براساس آمارها هر هزار و ۳۰۰ تهرانی یک وکیل دارند.
به گزارش خبرنگار مهر، نجفی‌توانا صبح شنبه در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد مشکلات مالیاتی وکلا گفت: دو مشاور مالیاتی در کانون داریم و با یک ممیز هم قرارداد بستیم ۶ جلسه هم با مسئولان وزارت دارایی داشتیم و اخیرا نامه‌ای هم برای مسئولان مالیاتی نوشتیم و به آنها گفتیم که وکیل معامله نمی‌کند که بخواهیم هر فصل لیست مالیاتی بدهیم.
خبرنگار مهر از رئیس وکلای مرکز در مورد بی‌بندوباری وکلا در تبلیغات در سطح شهر سئوال کرد و وی در پاسخ گفت: شایسته وکیل نیست که مانند فروش بستنی و سس تبلیغ کند البته تبلیغ به معنی شناسایی تخصص ایرادی ندارد با این حساب باید این موضوع فرهنگ‌سازی شود هرچند که هجمه‌ای که با آن مواجه هستیم تنها مربوط به ما نیست و نهادهای دیگری هم مرتبط هستند .
وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در مورد تعرفه‌های بالای وکلا گفت: ما معتقدیم تعرفه ۳۰ تا ۵۰ هزار تومانی برای پرونده کیفری ناچیز است. کسی ۲۰ میلیارد تومان مطالبه دارد و وکیل چند سال درگیر پرونده می‌شود حتی در این خصوص آماده‌ایم مناظره برگزار کنیم تا ثابت کنیم وکلای ما بیکارند و مسافرکشی می‌کنند.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد اینکه تهران چند وکیل دارد و چقدر نیاز دارد گفت: هم‌اکنون ۱۸ هزار وکیل تحت پوشش کانون وکلای مرکز هستند که نیمی از آنها برای تهران است و الان تهران به نوعی اشباع شده هرچند اگر فرهنگ استفاده از وکیل نهادینه شود این تعداد هم کم است.
در این نشست اعلام شد ۴۰۰ وکیل در تهران معاضدت کرده و ۶ هزار و ۹۰۰ مشاوره انجام داده‌اند. همچنین ۳ هزار و ۷۰۰ وکیل در کمیته امداد کار معاضدت قضایی را انجام می‌دهند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط