ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

انتقاد بازرس کانون مرکز از تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

بازرس کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت سال 94 واکنش نشان داد و گفت: این موضوع در جلسه امروز هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان و قرار شد که نامه‌نگاری‌هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد.

عبدالله سمامی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: اسکودا باید پاسخگوی افکار عمومی باشد و به این راحتی نمی‌توان گفت که اعلام نتایج آزمون وکالت در تاریخ 15 بهمن ماه انجام می‌شود.

وی با یادآوری اینکه سنجش آزمونی مانند آزمون وکالت حداقل یک یا دو روز طول می‌کشد و دو ماه زمان برای اعلام نتایج آن هیچ توجیهی ندارد، گفت: به نظرم اتحادیه کانون‌ها باید پاسخگو باشد و ایراد کار را اعلام کند؛ زیرا داوطلبان استرس دارند.

سمامی با تاکید بر اینکه اتحادیه کانون‌ها باید هر پاسخی را که برای این موضوع دارد اعلام کند تا افکار عمومی در جریان قرار گیرد، گفت: ضمن احترام به فرمایشات آقای کشاورز، به نظرم سازمان سنجش با هر حجم کاری قادر است آزمون‌های کشور را برگزار و نتایج را هم اعلام کند؛ لذا مشخص است که دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت ایراد دارد و دیر اعلام شدن کلید سئوالات آزمون نیز پاسخ روشنی به این امر است.

وی ادامه داد: به دنبال مقصر در این موضوع نیستم، بلکه بحث مهم پاسخگویی است و باید پاسخ درستی به شرکت‌کننده ها و خانواده های‌شان داده شود.

سمامی افزود: در جلسه امروز مراتب اعتراضم را نسبت به این موضوع اعلام کردم و قرار شد نامه نگاری هایی از سوی کانون مرکز با اسکودا صورت گیرد تا مشخص شود که دلیل دیر اعلام شدن نتایج آزمون وکالت چیست.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط