ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تاریخ دقیق مصاحبه آزمون دکتری تمام دانشگاه‌های ایران

در . ارسال به اخبار آزمون ها

با اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 92 دانشگاه‌ها برای انجام مصاحبه از معرفی‌شدگان آماده شدند که از میان دانشگاه‌های بزرگ کشور 10 دانشگاه مصاحبه‌های خود را تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری به پایان می‌رسانند و شش دانشگاه نیز هم قبل از انتخابات و هم بعد از آن اقدام به انجام مصاحبه می‌کنند و تنها یک دانشگاه مصاحبه‌های خود را پس از انتخابات برگزار می‌کند.

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اغلب دانشگاه‌های بزرگ شهر تهران مصاحبه‌های خود را قبل از انتخابات به پایان می‌رسانند.

 

بر این اساس زمانبندی مصاحبه 18 دانشگاه به شرح زیر است:

 

دانشگاه صنعتی شریف:

 

مصاحبه‌ آزمون دکتری دانشگاه صنعتی شریف که یکی از کوتاهترین بازه‌های زمانی را به خود اختصاص داده در روز‌های 19 20 و 21 خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

دانشگاه امیرکبیر:

 

دانشگاه امیرکبیر نیز از 21 تا 29 اردیبهشت مصاحبه‌های دکتری خود را به انجام می‌رساند.

 

دانشگاه علامه طباطبایی:

 

دانشگاه علامه طباطبایی که یکی از منظم‌ترین دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری در زمینه برنامه ریزی آموزشی و برگزاری کلاس‌ها و امتحانات به شمار می‌رود، با شروع مصاحبه‌ها در 21 اردیبهشت کار انجام مصاحبه را تا 13 خرداد در این دانشگاه خاتمه می‌دهد.

 

دانشگاه تهران:

 

دانشگاه تهران نیز مصاحبه‌های دکتری خود را از 18 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد.

 

دانشگاه تربیت مدرس:

 

همچنین دانشگاه تربیت مدرس یکی دیگر از دانشگاه‌هایی است که مصاحبه‌های دکتری خود را پیش از انتخابات به اتمام می‌رساند. که مصاحبه‌های این دانشگاه از 18 تا 21 اردیبهشت انجام می‌شود.

 

دانشگاه علم و صنعت:

 

دانشگاه علم و صنعت ایران مصاحبه‌های دکتری خود را از 18 اردیبهشت تا یک خرداد در طی 15 روز برگزار می‌کند.

 

دانشگاه شهید بهشتی:

 

دانشگاه شهیدبهشتی مصاحبه‌های دکتری خود را از 21 اردیبهشت ماه آغاز کرده که انجام این مصاحبه‌ها تا پنج خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

دانشگاه الزهرا (س):

 

این دانشگاه به عنوان یکی از برگزار کننده‌های مصاحبه‌های دکتری پیش از انتخابات مصاحبه‌های خود را از 18 تا 28 اردیبهشت برگزار خواهد کرد.

 

دانشگاه خوارزمی:

 

دانشگاه خوارزمی نیز مانند سایر دانشگاه‌های استان تهران مصاحبه‌های دکتری را پیش از انتخابات انجام داده که مصاحبه‌های این دانشگاه از 18 تا 30 اردیبهشت خواهد بود.

 

دانشگاه ارومیه:

 

دانشگاه ارومیه از معدود دانشگاه‌های شهرستان است که مصاحبه‌های دکتری خود را پیش از انتخابات برگزار می‌کند و این مصاحبه‌ها از 18 اردیبهشت آغاز و تا 13 خردادماه ادامه دارد.

 

دانشگاه خواجه نصیر:

 

دانشگاه خواجه‌نصیر در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور تنها دانشگاهی است که مصاحبه‌های دکتری خود را پس از انتخابات برگزار کرده که روزهای برگزاری مصاحبه‌ها 26 تا 29 خرداد است.

 

اما اکثر دانشگاه‌های خارج از استان تهران هم در پیش از انتخابات و هم پس از انتخابات مصاحبه‌های دکتری را برگزار خواهند کرد، به طوری که مصاحبه‌های دانشگاه تبریز از 18 اردیبهشت تا 10 تیر، دانشگاه فردوسی مشهد از 18 اردیبهشت تا 12 تیر، اصفهان از 18 اردیبهشت تا 11 تیر، صنعتی اصفهان از 18 اردیبهشت تا 12 تیر، شیراز از 18 اردیبهشت تا 15 تیر، بین المللی امام خمینی از 18 اردیبهشت تا 9 تیر و بوعلی سینای همدان از 18 اردیبهشت تا 18 تیر ادامه خواهد داشت.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط