ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

راه‎اندازی دوره دکتری گرایش های حقوق خصوصی و حقوق جزا در دانشگاه آیت‎الله بروجردی

در . ارسال به اخبار آزمون ها

معاون آموزشی دانشگاه آیت‎الله بروجردی گفت: 14 رشته کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه راه‎اندازی می‌شود.

 

حسینی در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، اظهارکرد: اخذ مجوز رشته‎های تاریخ اسلام و حسابداری در مقطع کارشناسی و علوم اجتماعی گرایش جامعه شناسی، علوم سیاسی گرایش مسائل سیاسی ایران، اقتصاد گرایش علوم اقتصادی، حقوق گرایش جزا، ریاضیات گرایش ریاضیات کاربردی، شیمی گرایش شیمی فیزیک، ادبیات گرایش ادبیات مقاومت و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه قطعی شده است.

 

وی با بیان اینکه صدور مجوز رشته‌های دکترای حقوق خصوصی، حقوق جزا، علوم سیاسی گرایش مسائل سیاسی ایران و ریاضیات قطعی شده و در حال طی کردن مراحل نهایی هستند، اظهارکرد: پذیرش دانشجو در این رشته‎ها به مهرماه سال 93 موکول خواهد شد.

 

حسینی با بیان اینکه در مهر 92 پذیرش دانشجو در رشته‎های جدید مهندسی مکانیک، معماری و برق در مقطع کارشناسی و حقوق خصوصی، فقه و حقوق اسلامی، عمران گرایش سازه‎های هیدرولیک و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع کارشناسی ارشد انجام می‎شود، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید 880 دانشجوی کارشناسی و 75 دانشجوی ارشد در این دانشگاه پذیرش می‎شوند.

 

وی افزود: در حال حاضر 4800 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آیت‎الله بروجردی شهرستان بروجرد در حال تحصیل هستند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط