ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک آغاز شد

در . ارسال به اخبار آزمون ها

11-302.jpg
سایت حقوقی دادآور
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک خبر داد.
دکتر ناصر اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ثبت‌نام این آزمون تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 14اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری می‌توانند در زمان اعلام شده روی وب سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
وی به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کننده این آزمون، علاقه‌مندان هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
رییس مرکز آزمون درباره زمان برگزاری این آزمون، گفت: این آزمون در روز شنبه، 23 فروردین 93 در تهران برگزار خواهد شد.
اقبالی افزود: آزمون مصاحبه در فاصله زمانی یک هفته قبل تا یک هفته پس از آزمون کتبی برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس 17 اسفند

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره زمان اعلام نتایج آزمون آیلتس 17 اسفندماه، گفت: نتایج این آزمون بصورت آنلاین در روز اول فروردین سال 93 روی سایت results.ielts.org قابل مشاهده است.
اقبالی خاطر نشان کرد: کارنامه‌ داوطلبان این آزمون در روز 16 فروردین ماه توزیع می‌شود که متقاضیان باید به دفتر مرکز آیلتس مراجعه کنند.
وی در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی، سوال خود را از طریق آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط