ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

کارآموزان قضایی با توجه به امتیاز کسب شده و نیاز استان ها تقسیم می شوند

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، «علی نظری» روز چهارشنبه در آیین تحلیف کارآموزان قضایی دوره های تهران، تبریز و کرمانشاه در مورد فرایند چگونگی جذب کارآموزان گفت: چهار گروه از مرحله ثبت نام تا مرحله کارآموزی در منصب قضا نقش دارند.

وی اضافه کرد:

ابتدا متقاضیان در آزمون که همان اختبار علمی است شرکت می کنند و سپس دوبرابر ظرفیت به اداره کل گزینش معرفی می شوند.

به گفته نظری بیش از 12 مرکز از کسی که آزمون کتبی را با موفقیت گذرانده استعلام گرفته و بعد از آن تحقیقات محلی انجام می شود.

مدیر کل گزینش، مصاحبه و تست روانشناسی را در مرحله بعد از تحقیقات محلی دانست و گفت: پذیرفته شدگان بعد از این مراحل در دوره کارآموزی قضاوت شرکت می کنند و پس از یک دوره آموزش 1200 ساعته، اختبار پایان دوره از آنها گرفته می شود.

به گفته نظری هر سال بیش از 800 نفر برای دوره های آموزشی به هشت مرکز استانی تهران، قم، مشهد، کرمانشاه، اهواز، تبریز، شیراز و ساری معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه مرحله آخر از سوی کارگزینی انجام می شود، گفت: کارگزینی این افراد را با توجه به امتیاز و معدلی که کسب کرده اند و همچنین با توجه به نیاز استان ها در سطح کشور تقسیم می کند.

نظری تصریح کرد، درحال حاضر 1161 نفر در این هشت استان در حال آموزش هستند که 476 نفرشان روحانی اند.

وی افزود: تا پایان امسال آموزش 840 نفر پایان می یابد و این افراد برای خدمت اعزام می شوند که امروز مراسم تحلیف 146 نفرشان برگزار شد.

 

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط