ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

جزئیات پذیرش‌های جدید ارشد و دکتری

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد انتخاب رشته داوطلبان در مقطع دکتری گفت: هر داوطلب در مقطع دکتری می‌تواند حداکثر تا پنج کد رشته را انتخاب کند.

 

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌افزود: ظرفیت پذیرش مقطع دکتری جمعا 580 نفر است و تا ساعت هشت صبح امروز (سه شنبه 22 مهرماه)، 3953 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

 

 

وی درادامه در مورد مقطع کارشناسی ارشد نیز توضیح داد: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر می‌توانند تا 20 کد رشته محل را انتخاب کرده و کدرشته محل‌ها را به ترتیب اولویت علاقه، ثبت کنند.

 

مشاور عالی سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش مقطع کارشناسی ارشد جمعا 24 هزار و 773 نفر است و تا ساعت هشت صبح امروز 9411 نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با اشاره به انتشار نتایج ظرفیت پذیرش در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در آزمون ورودی دوره دکترا (phd) نیمه متمرکز سال 93 در نشریه پیک سنجش از روز دوشنبه 21 مهرماه افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز 93 ثبت نام و در آزمون شرکت نموده‌اند اما در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌اند در صورت علاقمند بودن و با توجه به ضوابط و شرایط ذکر شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مذکور و اطلاعیه‌ای که روز بعد در سایت منتشر می‌شود می‌توانند تا روز یکشنبه 27 مهرماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم اقدام کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: افرادی که در آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز 93 پذیرفته شده‌اند نمی‌توانند برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط