ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

اداره‌کل جذب و آزمون قوه قضاییه در خصوص فعال شدن سامانه جذب اختصاصی اطلاعیه‌ای صادر کرد

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

اداره‌کل جذب و آزمون قوه قضاییه در خصوص فعال شدن سامانه جذب اختصاصی (دانشگاهیان-حوزویان) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به آیین‌نامه نحوه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضاء و استخدام قضات ریاست محترم قوه قضاییه مصوب 28/ 02/ 92، به اطلاع آن دسته از داوطلبان حائز شرایط آیین‌نامه فوق‌الذکر که متقاضی شرکت در مصاحبه علمی جذب اختصاصی جهت تصدی منصب قضاء هستند می‌رساند، سامانه جذب اختصاصی اداره کل جذب و آزمون معاونت منابع انسانی، از تاریخ 24/ 8/ 93 لغایت 30/ 09/ 93 جهت ثبت‌نام متقاضیان فعال خواهد شد.

داوطلبان گرامی لازم است نکات زیر را مد‌نظر قرار دهند:

 

1- فعال بودن سامانه محدود به تاریخ فوق‌الذکر می‌باشد و قابل تمدید نیست.

2- لازم است داوطلبان قبل از ثبت‌نام در سامانه، شرایط مندرج در مواد 7، 8 و 13 آیین‌نامه مذکور را با دقت مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط اقدام به ثبت نام نمایند.

3- صرف ثبت‌نام هیچگونه حقی برای داوطلب، جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که ممکن است برخی از داوطلبان حائز شرایط آیین‌نامه نباشند.

4- مصاحبه‌ها از تاریخ 8/ 9/ 93 شروع خواهد شد.

5- زمان و تاریخ مصاحبه علمی، هم از طریق تماس تلفنی و هم از طریق پیامک به داوطلبان اطلاع داده خواهد شد؛ لذا داوطلبان باید در وارد نمودن تلفن ثابت و همراه در سامانه دقت لازم را مدنظر قرار دهند.

داوطلبان جهت ثبت‌نام در سامانه جذب اختصاصی، باید به سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه به آدرس زیر مراجعه نمایند http://www.amoozeshghanoon.ir

 

مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه علمی جذب اختصاصی قضات

 

به اطلاع داوطلبان محترم می­‌رساند، برای شرکت در مصاحبه علمی، به همراه داشتن مدارک زیر در تاریخ مقرر برای مصاحبه لازم و ضروری است:

 

1. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه.

 

2. اصل و کپی کارت ملی.

 

3. کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و بالاتربرای داوطلبان دانشگاهی/ سطح 2 و بالاتر برای داوطلبان حوزوی).

 

* برای داوطلبانی که مشغول به تحصیل می­‌باشند، علاوه بر مدارک مقاطع قبلی، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجویی نیز الزامی است.

 

4. اصل پروانه وکالت و کپی صفحه مشخصات آن برای وکلاء دادگستری.

 

5. گواهی تایید 5 سال سابقه کاری متوالی و مؤثر به عنوان مشاور یا وکیل پایه یک دادگستری از مرجع ذیربط برای وکلاء دادگستری.

 

6. گواهی رتبه‌های اول تا دهم آزمون وکالت کانون‌های استانی و رتبه‌های اول تا پنجاهم آزمون سراسری مرکز امور مشاوران ووکلاء قوه قضائیه و آزمون وکالت کانون مرکز، به تأیید مراجع مربوط.

 

 

ملاحظات:

1- تمامی مدارک فوق باید در برگه­‌های سایز A4 تهیه شده باشند در غیر این‌صورت از تشکیل پرونده و مصاحبه ممانعت به عمل خواهد آمد.

 

2- در خصوص بند 5 به اطلاع وکلاء و مشاوران محترم دادگستری می‌رساند، شرط دعوت به مصاحبه، ارائه گواهی با مندرجات مذکور در بند مورد اشاره می­‌باشد. این دسته از داوطلبان می‌بایست گواهی مربوطه را از طریق شماره فکس 88809066-021 به اداره کل جذب و آزمون قضات ارسال نمایند.

 

شماره تماس روابط عمومی:

 

داوطلبان می­توانند همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از طریق شماره تلفن‌های: 88809066- 88809059، از ساعت 8 الی 14 سؤالات خود را دراین خصوص مطرح نمایند.

 

محل مصاحبه:

 

تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ - روبروی دانشگاه امیرکبیر - ساختمان شماره 3 قوه قضاییه - معاونت منابع انسانی - طبقه نهم.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط