ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

اطلاعیه مرکز جذب و آزمون قوه قضاییه در زمینه آزمون تشریحی قضاوت سال 93

در . ارسال به اخبار آزمون ها

سایت حقوقی دادآور

مرحله دوم - تشریحی - آزمون قضاوت سال 93 روز جمعه – 26 دی ماه- برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اطلاعیه مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه در خصوص تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون تشریحی تصدی منصب قضا در سایت سنجش منتشر شده است.

 

 

در این اطلاعیه آمده است: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد؛ بنابراین کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

 

لینک مربوط به کارت و برگه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 23 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام خانوادگی، سال تولد وشماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

 

بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار خود را ارائه کند.

 

چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود داشته باشند می‌توانند در روز پنج شنبه 25 دی ماه از ساعت 8 صبح تا 12 و از ساعت 14 الی 17 با شماره 36270057 پیش شماره 026 ( ستاد برگزاری آزمون) تماس حاصل کنند.

 

بر اساس این گزارش، مرحله اول آزمون قضاوت (تستی) 23 آبان ماه برگزار شد و مرحله دوم ( تشریحی) روز جمعه 26 دی ماه در تهران برگزار می‌شود.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط