ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تولید در کارخانه قند ورامین جریان گرفت

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

مرکز رسانه قوه قضاییه: اعلام کرد: فاز اول کارخانه قند ورامین با ورود دستگاه قضایی احیا و با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در دومین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای حمایت از تولید، فاز اول کارخانه قند ورامین با ورود دستگاه قضایی احیا و با حضور رئیس کل دادگستری استان تهران افتتاح شد.

در این مراسم محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تبریک به مناسبت تولد امام رضا (ع) با اشاره به راه اندازی مجدد کارخانه قند ورامین افزود: ظرفیت‌ها در کشورمان فراوان است، اما برخی کارخانه‌ها به دلایل مختلف به تعطیلی کشیده شده و ضررهای هنگفتی بر اشتغال و تولید وارد گردیده است.

وی ادامه داد: سال‌ها این ثروت و سرمایه خاک خورده است و متاسفانه ما ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات مردم تجمیع نمی‌کنیم درحالی که بسیاری از مشکلات قابل حل است و فقط نیازمند یک تعامل است.

حشمتی تاکید کرد: تحریم‌ها نقش کلیدی ندارد و این هماهنگی بین دستگاه‌ها است که معجزه می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه توجه به تولید و اشتغال وظیفه همه ما است و باید به طور جمعی به این حوزه توجه داشت، افزود: خوشحالیم فاز اول کارخانه قند ورامین به بهره برداری رسیده است و امید است دیگر بخش‌های آن هم به زودی راه افتد.

دادستان ورامین نیز در این جلسه گفت: کارخانه قند ورامین در زمینی حدود ٢٠ هکتار با ظرفیت تولید ٧٠٩ تن مشغول به کار بود و در سال ٨٢ به وکالت از سازمان بازنشستگی، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارخانه در اواخر سال ٩٥ به دلیل برخی مسایل با مشکلاتی روبرو شد، اما از حدود یکسال پیش در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات آن به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات مختلف نسبت به حل مشکلات اقدام شد.

در ادامه این مراسم، حشمتی رییس کل دادگستری استان تهران فاز اول کارخانه قند ورامین را افتتاح و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط