ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

برگزاری همایش «سرقت از منازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران»

در . ارسال به گوناگون

سایت حقوقی دادآور
همایش «سرقت ازمنازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران» به همت انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و همکاری نیروی انتظامی غرب استان تهران، در راستای ارتقای علم و آگاهی دانشجویان در زمینه‌ روش‌های پیشگیری و مجازات‌های سرقت، در سالن اجتماعات واحد اسلامشهر برگزار شد.
به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اولین همایش سرقت از منازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران، بعداز ظهر روز دوشنبه بیست و پنجم آذرماه سال جاری، در راستای بررسی و مباحثه روشهای پیشگیری و مجازات‌های سرقت و ارتقاء سطح علمی و آگاهی دانشجویان، به همت انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و همکاری نیروی انتظامی غرب استان تهران، معاونت پژوهش و اداره روابط عمومی واحد اسلامشهر، با حضور و استقبال جمع کثیری از اساتید و دانشجویان رشته حقوق واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همچون واحد اسلامشهر، شهرقدس و ... و سایر مراکز آموزش عالی همچون دانشگاه‌های نور طوبی، پیام نور و ... در سالن اجتماعات واحد اسلامشهر برگزار شد.
 
دکتر محمودرضا اسفندیار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در همایش سرقت از منازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی غرب استان تهران در برگزاری هرچه مطلوب تر این همایش، از جایگاه و نقش ویژه کارکنان خدوم نیروی انتظامی در ارتقای امنیت و آرامش جامعه سخن گفته و از ایشان تقدیر مضاعف کرد.
 
دراین همایش، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، دکتر شادی عظیم‌زاده عضو هیات علمی و مدیر گروه رشته حقوق واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر متین راسخ قاضی دادگستری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، دکتر حجت سبزواری نژاد قاضی دیوان عدالت اداری و عضو هیأت علمی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، دکتر میثم میرزایی وکیل پایه یک دادگستری و دکترعلیرضا میلانی عضو هیات علمی و دبیر همایش سرقت از منازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر؛ به ترتیب به ارائه سخنانی پیرامون مفاهیم سرقت، علل وقوع و راه‌های پیشگیری از آن، نقش پلیس در برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت از منازل، پیشگیری‌های وضعی و رویکردهای رویه قضایی نسبت به سرقت از منازل و... پرداخته و اطلاعات نوینی را در این زمینه در اختیار حاضرین قرار دادند.
 
گفتنی است نقش بزه دیده در وقوع جرم سرقت از منازل، انواع پیشگیری سرقت از منازل، مدل‌های شهرسازی جنایی پیشگیری از سرقت از منازل و مداخله در خرید و فروش اموال مسروقه؛ محورهای اولین همایش داخلی سرقت از منازل و سیاست کیفری جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بوده و از میان 25 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، 20 مقاله برتر بصورت چاپ در لوح فشره در اختیار شرکت کنندگان و علاقمندان به موضوع قرار گرفت.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط