ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

همایش حقوق مالکیت هنری و ادبی برگزار می‌شود

در . ارسال به اخبار همایش ها و کارگاه های علمی

همایش حقوق مالکیت هنری و ادبی برگزار می‌شود

سایت حقوقی دادآور

به گزارش ایلنا، حداقل دو دهه است که تغییرات جهانی اقتصاد، سمت و سویی فرهنگی به خود گرفته و گسترش اقتصاد دانش‌بنیان با رونق هنر در سطوح ملی و جهانی همراه شده است. از این رو از یک طرف مناسبات حقوقی هنرمندان با کارفرمایان، سازمان‌های دولتی و بازار اهمیت ویژه یافته و از طرف دیگر کل بدنه این اقتصاد جدید منوط به وضع قوانین مناسب و اجرای آن شده است. در واقع رعایت حقوق مالکیت هنری و ادبی، ضامن رشد و ارتقای رقابت‌پذیری در جهان امروز است.

معاونت پژوهشی خانه هنرمندان ایران در پی برگزاری همایش اقتصاد هنر در سال گذشته و در جهت بازاندیشی در سازوکارها و مبانی تعامل هنرمندان با موضوعات اقتصادی و حقوقی، همایش «حقوق مالکیت هنری و ادبی» را با حضور جمعی از پژوهشگران، استادان و مدیران حوزه‌های اقتصاد هنر و حقوق هنری و با مشارکت سازمان زیباسازی شهرتهران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

در این همایش، مجید سرسنگی، مدیرعامل و محمد سریر، رئیس شورای عالی خانه هنرمندان ایران و لادن حیدری -مدیرکل حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- سخنرانی می‌کنند و در پنل علمی همایش، سعید حبیبا، هادی وحید، حمیدرضا ششجوانی و سوره اسفهلانی به ارائه مقاله می‌پردازند.

بخش پایانی همایش «گفت‌وگوی پژوهشی» پیرامون مالکیت فکری در حوزه کتاب و ادبیات است که با حضور نمایندگان نهادهای صنفی کتاب و نویسندگان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این همایش می‌توانند روز یکشنبه، 18 مردادماه، ساعت 17 به تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی