ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

بازداشت متهمان اصلی تولید و ساخت مشروبات الکلی مسموم در "حاجی آباد" هرمزگان

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

مجتبی قهرمانی ظهر امروز (اول تیرماه) اعلام کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب حاجی آباد، مأموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه ضمن شناسایی یک محل تهیه، نگهداری و فروش مشروبات الکلی دست ساز در این شهرستان، ۲ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی مسموم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع به علت مسمومیت حدود ۱۱ نفر در این رابطه، به دستور مقام قضایی، تحقیقات فنی و پلیسی از متهمین بلافاصله از همان لحظه دستگیری آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: تحقیقات و اقدامات دستگاه قضایی و پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین این پرونده ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر اطلاع رسانی از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صورت گرفته است، بر لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و نظارت جدی خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندانشان نیز تأکید کرد و آموزش پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی به نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و مراقبت در استفاده از فضای مجازی را در این راستا، حائز اهمیت برشمرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر اثر مصرف مشروبات دست ساز حاوی الکل متانول تاکنون ۱۱ نفر در شهرستان حاجی آباد مسموم و راهی بیمارستان شده اند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط