ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

توزیع ۴۰۰۰ پابند الکترونیکی در سراسر کشور

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: در طول چند ماه گذشته بالغ بر چهار هزار پابند الکترونیکی در سراسر کشور توزیع شده و به قضات در خصوص استفاده از این ظرفیت قانونی ابلاغ صورت گرفته است.

محمدمهدی حاج‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان، می‌تواند خود یا خانواده آنها را از یکسری آسیب هایی که بواسطه زندانی شدن ممکن است، دچار شوند مصون نگاه دارد، به همین سبب این مهم یکی از اولویت های ما است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات صورت گرفته در این خصوص در طول چند ماه گذشته بالغ بر چهار هزار پابند الکترونیکی در سراسر کشور توزیع شده و به قضات در خصوص استفاده از این ظرفیت قانونی ابلاغ شده تا زندانی علاوه‌ بر تحمل محکومیت، تحت مراقبت نیز قرار گیرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در رابطه با خصوصی سازی زندان ها تصریح کرد: در حال حاضر در قوانین موجود چنین موردی پیش بینی نشده است.

حاح محمدی در رابطه با زندان‌های لوکس و ۵ ستاره و ارائه خدمات ویژه به برخی زندانیان اضافه کرد: همواره تاکید ما بر است که این موضوع به هیچ وجه در الگو و مرام زندانبانی دینی پذیرفته نبوده و خط قرمز ماست و اگر هم در زندانی چنین موردی مشاهده شود قطعا پایان همکاری با مدیر زندان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط