ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

بخشنامه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پیرامون شیوه ابطال تمبر مالیاتی وکلای دادگستری

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

بخشنامه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پیرامون شیوه ابطال تمبر مالیاتی وکلای دادگستری

مدیران محترم دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
با سلام و احترام
با عنایت به بخشنامه معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری استان تهران در مورد عدم ابطال تمبر کاغذی، توجه به نکات ذیل در خصوص نحوه ابطال تمبر مالیاتی ضروری می باشد:
1- در صورتی که وکلا بدواً اقدام به طرح دعوا نمایند، می بایست به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و تمبر خود را همراه دادخواست، شکوائیه یا موضوعات دیگر به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند. لازم به ذکر است این شیوه در مورد وکلای کانون وکلای دادگستری مرکز و مشاوران مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که مرجع صالح رسیدگی آنان در حوزه شهر تهران باشد قابل اجراست.
2- چنانچه وکلا در حین رسیدگی به هر دلیلی نیاز به ابطال تمبر مالیاتی داشته و سابقه اعلام وکالت در پرونده وجود داشته باشد، با مراجعه به شعبه مذکور و دریافت «شماره دریافت وجه» می توانند از طریق دستگاه های کارتخوان داخل مجتمع یا دفاتر خدمات اقدام به ابطال تمبر نمایند. لازم به ذکر است شماره دریافت وجه صرفاً توسط شعبه ای که پرونده در آن مطرح است قابل دریافت می باشد.
3- چنانچه وکلای دادگستری کانون مرکز یا مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که نیاز به اعلام وکالت در پرونده های خارج از دادگستری اعم از اجرای اسناد رسمی، سازمان تعزیرات حکومتی یا غیره دارند جهت ابطال تمبر به واحدهای ذیحسابی مجتمع های قضایی مراجعه و اقدام به ابطال تمبر نمایند. در این موارد دفاتر خدمات به هیچ عنوان قادر به ارائه خدمت نمی‌باشند.
4- در صورتی که وکلای دادگستری کانون مرکز که پرونده ای در مرجع صلاحیتدار خارج از حوزه قضایی شهر تهران داشته باشند بدلیل عدم وجود تمبر کاغذی، بدون ابطال تمبر مالیاتی و با قید این نکته در دادخواست به مرجع صلاحیتدار ارسال شود تا پس از صدور اخطار رفع نقص از طرف شعبه اقدام به رفع نقص نمایند.

سرپرست اداره کل خدمات الکترونیک قضایی

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط