ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

آزادسازی دو محکوم مالی توسط فوتبالیست تبریزی

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

یک فوتبالیست تبریزی، دو محکوم مالی و جرایم غیرعمد را آزاد کرد.

به گزارش ایسنا، فردین عابدینی که پیشینه بازی در تیم تراکتورسازی را نیز در کارنامه دارد، از طریق ستاد دیه آذربایجان شرقی، موجب آزادسازی دو محکوم مالی و جرایم غیرعمد شد.

فردین عابدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این کار خیر اظهار کرد: من نمی‌خواستم این قضیه رسانه‌ای شود، چرا که کار بزرگی نکرده‌ام و وظیفه انسانی خودم را به‌جا آورده‌ام.
او افزود: در راه خدا خواستم که این کار را انجام دهم و دو نفر زندانی که به دلیل جرایم غیرعمد و محکومیت مالی، از خانه و خانواده‌های‌شان دور بودند، به آغوش خانواده‌های خود برگردند و من هم در این کار، سهم کوچکی داشته باشم.

این بازیکن صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من بچه‌ تبریزم و تبریزی‌ها ذاتاً انسان‌های خیرخواهی هستند و با این‌که مردم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تحت فشار هستند، اما با این وجود، همواره سعی می‌کنند به دیگران کمک کنند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم و نیت من این بود که دو خانواده را خوشحال کنم؛ چرا که خیلی‌ها به خاطر مبالغ کم مالی به زندان رفته‌اند و مستحق حضور در زندان نیستند.
وی خاطرنشان کرد: خیلی از فوتبالیست‌های ایرانی، همیشه در کارهای خیر سهیم هستند و حتی پاداش‌های خود را صرف امور خیریه می‌کنند و من این موضوع را در تیم‌های مختلفی که بودم، دیده‌ام.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط