ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

مراحل تمدید پروانه وکالت کانون وکلای دادگستری مرکز در سال 1396

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

قبل از ورود به مراحل تمدید با توجه به انجام تمدید اینترنتی پروانه در سایت کانون، چنانچه قبلا امضا و اثر انگشت شما ثبت نگردیده است با مراجعه به دبیرخانه کانون، اثر انگشت و امضای خود را ثبت نمایید.

1-اخذ مفاصا حساب مالیاتی و آماده کردن فایل اسکن آن

توجه : فایل اسکن شده باید به فرمت .jpg با حجم بیشتر از 500 KB و کمتر از 1000 KB (کمتر از 1 MB) بوده و در نامگذاری آن از حروف فارسی استفاده نشود

مفاصا حساب مالیاتی لازم جهت تمدید پروانه :

1-1-برای تمدید پروانه تا پایان آبانماه سال 1399 ------> ارائه مفاصا حساب مالیاتی قطعی تا پایان سال 1394

1-2-برای تمدید پروانه تا پایان آبانماه سال 1398 ------> ارائه مفاصا حساب مالیاتی قطعی تا پایان سال 1393

1-3-برای تمدید پروانه تا پایان آبانماه سال 1397 ------> ارائه مفاصای مالیاتی قطعی تا پایان سال 1392

1-4-در صورتی که تاریخ صدور پروانه از 2 سال قبل (از سال 1394) تا کنون باشد ، اسکن از صفحه اول دفترچه مالیاتی که ممهور به مهر ممیز مالیاتی حوزه مالیاتی محل اشتغال می باشد را ارسال نمایید.

1-5-کسانی که در سنوات گذشته اصل مفاصا حساب خود را ارائه ننموده اند نسبت به تحویل آن به بایگانی کانون قبل از طی مراحل تمدید اقدام فرمایند.

2-اخذ مفاصا حساب صندوق حمایت وکلا به یکی از روش های زیر:

2-1-به صورت حضوری با مراجعه به نشانی صندوق حمایت

2-2-به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت www.hamivakil.ir ابتدا پرداخت های مربوطه را انجام داده و سپس با کلیک بر روی دکمه «درخواست مفاصا» و طی کردن مراحل آن ، درخواست شما ثبت شده و پس از ساعاتی ، مفاصا حساب صندوق حمایت صادر شده که از طریق ارسال sms به اطلاع شما خواهد رسید و تاریخ اعتبار مفاصا حساب به صورت اینترنتی در سایت کانون وکلای دادگستری مرکز منعکس می شود.

3-مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک سایت کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانیwww.icbar.org

4-ورود به صفحه پورتال خدمات الکترونیک

5-در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را تا کنون دریافت نکرده اید با کلیک بر روی دکمه «دریافت نام کاربری و رمز عبور» در پایین صفحه و طی کردن مراحل آن ، نام کاربری و رمز عبور خود را مشاهده نمایید.

6-پس از ورود به صفحه شخصی خود، در منوی «پروانه» بر روی گزینه «درخواست تمدید پروانه» کلیک کرده و پس از تکمیل درخواست بر روی دکمه «ثبت درخواست»کلیک کنید.

7-درصورتی که درخواست با موفقیت ثبت شود ، یک ردیف جدید در «لیست درخواست های تمدید پروانه» اضافه می شود که وضعیت اولیه آن «در انتظار تائید کانون –بایگانی » خواهد بود

8-منتظر باشید تا درخواست شما به انضمام مدارکی که به پیوست درخواست ارسال کرده اید ، بررسی شده و پس از تایید آن توسط کانون (SMS تایید برای شما ارسال خواهد شد) و تغییر وضعیت درخواست به « درانتظار پرداخت» ، لینک پرداخت آن فعال شده و میتوانید بقیه مراحل و پرداخت وجه را از طریق سایت انجام دهید . (توجه: قبلا رمز اینترنتی کارت بانکی خود را از ATM بانک اخذ کرده باشید)

9-در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شود ، درخواست به وضعیت « پرداخت شده و درانتظار تایید کانون» تغییر وضعیت می دهد. دراین وضعیت، منتظر SMS پاسخ کانون باشید.

10-پس از تایید شدن پرداخت توسط کانون و ثبت تمدید پروانه در برنامه و تغییر وضعیت درخواست به «ثبت شده»، برای دریافت گواهی مربوط به تمدید اعتبار پروانه می توانید در منوی «پروانه» بر روی گزینه «چاپ گواهی تمدید پروانه» کلیک کرده و از آن چاپ تهیه نمایید.

توجه: برای اینکه مهر و امضای گواهی دچار بهم ریختگی نشود ، ابتدا با کلیک بر روی دکمه Print در سمت چپ گوشه بالایی صفحه ، فایل pdf آن را ذخیره کرده و سپس از فایل pdf آن چاپ تهیه نمایید.

11-پس از انجام مراحل فوق اعتبار پروانه درسایت کانون وکلای دادگستری مرکز و درگاه قوه قضائیه درج خواهد شد. در پایان پس از ابطال تمبر دادگستری به میزان مقدر قانونی جهت امضاء و ممهور نمودن اصل پروانه و درج و تاریخ اعتبار آن به دبیرخانه کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه فرمایند.

برگرفته از تارنمای کانون وکلای دادگستری مرکز

ارسال به شبکه های اجتماعی