ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

30 درصد ابلاغ اوراق قضایی استان البرز الکترونیکی است

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز گفت: در سه ماه گذشته ابلاغ بیش از 30 درصد اوراق قضایی در استان البرز به صورت الکترونیکی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی شمسی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز در تشریح دستاوردهای ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی در استان، گفت: در سه ماه گذشته بیش از 30 درصد ابلاغیه‌های صادره استان به‌صورت الکترونیکی انجام شده است.

وی افزود: رسیدن به رقم 85 درصدی مشاهده ابلاغیه‌های الکترونیکی صادر شده توسط طرفین پرونده، موفقیتی بزرگ در حوزه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی برای استان است که در راستای تسریع فرایند ابلاغ، جلوگیری از اطاله دادرسی و کاهش هزینه‌ها با ایجاد شناسه قضایی در مجتمع‌های قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از مهر ماه سال 95 آغاز شده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز با توضیح درباره برنامه‌های این معاونت در حوزه ابلاغ الکترونیک قضایی که در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه است، از مردم خواست تا با ثبت‌نام در دفاتر خدمات قضایی و یا واحدهای ثبت‌نام مستقر در مجتمع‌های قضایی نسبت به دریافت شناسه قضایی خود اقدام و با مشارکت در این طرح از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوند.

ارسال به شبکه های اجتماعی