ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از پایان نامه های دانشجویی حمایت می کند

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی


سایت حقوقی دادآور

سید محمد صادق قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در خصوص موضوعات پایان نامه های دانشجویی اظهارداشت: موضاعات پایان نامه، یا ازسوی دانشجو و یا از سوی این مرکز پیشنهاد می شود. همچنین دانشجو یا پژوهشگر می تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی پزشکی قانونی مانند تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کند.
وی ادامه داد:دانشجو یا پژوهشگر برای تامین مواد مورد نیاز برای انجام آزمایش و پژوهش ها می تواند با بودجه تخصیص داده شده از سوی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی، موضوع پژوهشی خود را پیگیری کند.
معاون آموزشی و پژوهشی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی افزود: به دلیل اینکه این نوع پژوهش ها زیر نظر اعضای هیات علمی این مرکز انجام می شوند، قابلیت استفاده در مجلات علمی معتبر و مرتبط بین الملل را هم دارند.
مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تشکیلاتی پژوهشی و آموزشی مستقل است که زیر نظر سازمان پزشکی فانونی کشور به منظور دستیابی به اهدافی چون توسعه و بکارگیری دانش بشری و انجام پژوهش های پایه و کاربردی در زمینه علوم پزشکی قانونی 
فعالیت می کند.
اصلاح نظام خدمات رسانی پزشکی قانونی و خدمات قضایی و جمع آوری، تنظیم و طبقه بندی اسناد، مقالات و مدارک مربوطه و انتشار نشریات علمی، اطلاعاتی و آماری در زمینه علوم پزشکی قانونی از دیگر موارد فعالیت این مرکز به شمار می آید.
تربیت نیروی انسانی محقق و ارایه آموزش در سطوح مختلف علمی در زمینه پزشکی قانونی، ترغیب، تشویق و بکارگیری محققین، همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و علمی آموزشی و اجرایی کشور و همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزشی سایر کشورها و سازمان های بین المللی از اهداف این مرکز است .
گروه های علمی این مرکز که زیر نظر معاونت آموزشی و پژوهشی فعالیت می کنند شامل گروه هایی همچون گروه مطالعات اعتیاد و سوء مصرف مواد و الکل، فقه و پزشکی قانونی، علوم تشریح،اخلاق و حقوق و ژنتیک قانونی است.
گروه معاینات بالینی قانونی، روانپزشکی قانونی، تحقیقات جنایی، مطالعات قصور و خطاهای پزشکی،مطالعات آسیب های اجتماعی و علوم آزمایشگاهی قانونی و آمار از دیگر گروه های این مرکز به شمار می آیند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط