ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

اسناد مالکیت دفترچه ای به تک برگی تبدیل می شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی


سایت حقوقی دادآور

احمد تویسرکانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سمنان افزود: حدود 28 میلیون فقره سند مالکیت دفترچه ای یا دست نویس در اختیار مردم است که به مرور و با برنامه ریزی و فراخوان، باید به سند تک برگی تحت سیستم کاداستر تبدیل شود.
وی ادامه داد: در 2 سال گذشته 12 میلیون سند مالکیت در کشور تحت سیستم کاداستر به سند تک برگی تبدیل شد و براساس برنامه، سالانه باید 20 درصد از اسناد در اختیار مردم به اسناد مالکیت تحت سیستم کاداستر تبدیل شود.
وی عکسبرداری و آرشیوسازی کلیه سوابق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را اولویت این سازمان در سال 94 عنوان کرد.
تویسرکانی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 30 میلیون برگ از این اسناد عکسبرداری و آرشیو شده است.
وی تاکید کرد: کاهش گردش کاغذ و پرونده های کاغذی و انجام فرآیندهای مختلف بر روی اسناد در فضای مجازی، شفاف سازی، ارتقای سلامت اداری، افزایش سرعت و دقت در کار و کاهش هزینه برای مردم را به دنبال دارد.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور معرفی ولی الله عبدی کمشانی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان به سمنان سفر کرده است.
اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان با درآمد 138 میلیارد ریالی در سال 93 و صدور 185 هزار سند تک برگی کاداستر تاکنون، از ادارات کل موفق در کشور محسوب می شود.
سیروس سلامتی مدیرکل سابق ثبت اسناد و ملاک استان سمنان که در این آئین از وی قدردانی شد نیز به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قم معرفی شده است.

ارسال به شبکه های اجتماعی