ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

بازدید اساتید و دانشجویان رشته حقوق مالکیت فکری از اداره کل مالکیت صنعتی

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

جمعی از اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حقوق مالکیت فکری دانشگاه تربیت مدرس از اداره کل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بازدید کردند.

 

به گزارش ایسنا، جمعی از اساتید و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق مالکیت فکری دانشگاه تربیت مدرس در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل مالکیت صنعتی، ضمن آشنایی با مأموریت‌ها و وظایف این اداره کل، از نزدیک با روند ثبت طرح های صنعتی، علایم تجاری و نشانه‌های جغرافیایی آشنا شدند.

 

در این بازدید که در راستای فعالیت‌های اداره کل مالکیت صنعتی در خصوص همکاری و تبادل نظر با مجامع علمی و دانشگاهی و تأسیس رشته مالکیت فکری در برخی دانشگاه‌های مطرح کشور با استفاده از ظرفیت‌های سازمان جهانی مالکیت معنوی صورت گرفته بود، بر گسترش همکاری های عملی و پژوهشی بین اداره کل مالکیت صنعتی و نهادهای علمی و دانشگاهی تأکید شد.

 

چگونگی پذیرش اینترنتی اظهارنامه‌های علائم تجاری، طرح صنعتی و ثبت اختراعات از طریق سیستم Efiling و آشنایی با برنامه های آتی این اداره کل در خصوص الکترونیکی کردن فرآیندها، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

 

اداره کل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در محور آموزش، بهبود و توسعه مهارتهای انسانی، طی سالهای اخیر علاوه بر حمایتهای مؤثر جهت ایجاد دوره های کارشناسی ارشد مالکیت معنوی در دانشکده های حقوق دانشگاههای تهران، شهید بهشتی و تربیت مدرس، سمینارها،کارگاهها و دوره های متعدد آموزشی را نیز در ارتباط با مالکیت معنوی برگزار کرده است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط