ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

هرگونه بازداشت توسط آمران به معروف ممنوع است

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان قم، صیانت از حقوق عامه مردم و حل معضلات اجتماعی با مشارکت عموم را از رویکردهای مهم پلیس در راستای برقراری فرهنگ و ضوابط اسلامی در جامعه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه قم، حسین صیدی طي سخناني در همایش ستاد احیاي امر به معروف و نهی از منکر تصريح كرد: پلیس وظیفه دارد كه در کنار حفظ نظم، امنیت، آسایش و آرامش عمومی با تلاشی مستمر، فرهنگ و ضوابط اسلامی را در جامعه برقرار و حاکم سازد.

وی با اشاره به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط پلیس ادامه داد: همه مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی به عنوان عضوی از اعضاي جامعه موظف به عمل و اجرایی کردن این فریضه خداپسندانه در سطح جامعه هستند.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان قم افزود: پلیس و ضابطان باید با کسانی که به اشاعه فساد و آثار فرهنگی مبتذل در جهت آلوده کردن جامعه و ضایع کردن حقوق عمومی گام بردارند، برخوردی قاطع و جدی داشته باشند.

صيدي همچنین رفتار و گفتار آزاردهنده، تندخویی، رفتارهای مخرب، به کار بردن کلمات رکیک، توقیف، دستگیری و بازداشت از سوی آمران به معروف را ممنوع دانست.

وي اظهار كرد: مقامات قضایی از آمرانی حمایت قاطعانه می‌کنند که با رعایت موازین شرعی و قانونی به این وظیفه عمل کرده باشند.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان قم با بیان اینکه رعایت اصل برابری شهروندان برای پلیس الزامی است، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی تمام افراد دارای حقوق و تکالیف یکسان هستند و هر گونه برخورد متفاوت با شهروندان خصوصا در عرصه حفظ نظم و سلامت جامعه ممنوع است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط