ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

لایحه جامع وکالت به تصویب هیات دولت رسید

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

جلسه هیأت دولت روز چهارشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد و مهمترین مسائل و مباحث اجرایی روز کشور از سوی اعضای هیأت دولت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارائه گزارشی درباره «صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی» در جلسه هیأت دولت، گفت:

۸۱ هزار واحد صنایع کشور متعلق به صنایع کوچک و متوسط است که این تعداد، ۹۲ درصد کل صنایع کشور را تشکیل داده و با اشتغالی بالغ بر یک میلیون نفر، سهم ۴۵ درصدی از کل اشتغال صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 

وی توجه ویژه دولت به صنایع کوچک و متوسط را موجب کمک قابل توجه به ایجاد اشتغال و رفع رکود دانست و گفت: ۱۴ هزار واحد صنعتی از صنایع کوچک به دلایل مختلف طی سال‌های گذشته متوقف شده‌اند که می‌توان با ارائه تسهیلاتی معادل ۴۰ هزار میلیارد ریال به بخشی از آنها که قابلیت راه‌اندازی مجدد را دارند، در کوتاه مدت اشتغالی بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر ایجاد کرد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین درباره سایر واحدهای صنعتی که کمتر از ظرفیت فعالیت می‌کنند نیز گفت: با ارائه ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به این واحدها می‌توان اشتغال بالغ بر ۸۰ هزار نفر ایجاد کرد.

 

هیأت وزیران پس از بحث و بررسی درباره گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست را مأمور بررسی پیشنهادهای ارائه شده به منظور تقویت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کرد.

 

تصویب کامل «لایحه جامع وکالت» که از جلسه گذشته در دولت آغاز شده بود، از دیگر مصوبات روز چهارشنبه هیأت وزیران بود و در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط