ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

برگزاری دوره فرهنگی ویژه کارآموزان قضایی و جدیدالاستخدام

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از برگزاری دوره فرهنگی ویژه کارآموزان قضایی و جدیدالاستخدام در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی تهامی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی سال 93 با محوریت ارتقای فرهنگ و معارف اسلامی، افزایش سطح بصیرت دینی و بینش سیاسی، تحکیم بنیان خانواده و مهارت‌های زندگی و ترویج آموزه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی و اخلاق حرفه‌ای دوره‌های فرهنگی در قالب اردوی شبانه‌روزی به مدت یک هفته و با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در فضای معنوی و در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

 

وی افزود: طرح دوره‌های مزبور در دو سطح برای نیروهای اداری جدیدالاستخدام و نیروهای در حال انتظار دوره کارآموزی قضایی توسط معاونت فرهنگی تصویب شد.

 

تهامی اظهار کرد: طی تعامل صورت گرفته با معاونت آموزش و تحقیقات و اداره کل گزینش قضات معاونت اول، امکان اجرایی شدن طرح برای کارآموزان قضایی مهیا و با همکاری مرکز آموزش قضات قم اولین دوره برای 68 نفر از کارآموزان آتی مرکز آموزش قم از تاریخ 93/6/1 لغایت 93/6/6 در محل دانشگاه علوم و حدیث شهر قم برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در ارائه مباحث از اساتید و نخبگان این حوزه استفاده شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای دعوت از گروه دوم به تعداد 90 نفر از تاریخ 93/6/8 الی 93/6/13 در دست اقدام است.

 

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرنگی قوه قضاییه گفت: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروهای اداری جدیدالاستخدام - حدود سه هزار نفر- که در سال جاری جذب دستگاه قضایی می‌شوند اشاره کرد که این کار با تعامل و هماهنگی لازم با معاونت محترم اداری و مالی قوه قضاییه صورت گرفته است.

 

وی افزود: تاکنون 15 استان نسبت به اعلام اسامی افرادی که مرحله گزینش آنها به پایان رسیده به این معاونت اقدام کرده‌اند که امید است پس از تجمیع اسامی و تقسیم‌بندی گروه‌های جامعه هدف دوره‌های فرهنگی آنها از مهرماه سال جاری آغاز شود.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط