ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تا 3 ماه آینده اداره ثبت کن را به 2 اداره تبدیل می شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

احمد توسرکانی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به اینکه آیا مقصر آتش سوزی اداره کل ثبت اسناد و املاک منطقه کن تهران مشخص شده یا نه گفت: دستگاه قضایی ماجرای آتش سوزی در اداره ثبت اسناد کن را بررسی کرد و با توجه به گزارش آتش نشانی عمدی در کار نبوده و اتصال سیم بوده است.

 

وی افزود: سوابقی که در کن دچار خسارت شد مشکلی برای ثبت ایجاد نکرد چراکه قبلا تمامی این سوابق اسکن شده بود. البته برخی افراد با تصور اینکه این اسناد از بین رفته قصد جعل یا کلاهبرداری داشتند که دستگیر شدند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مورد اینکه مردم در این اداره با مشکلاتی روبرو بوده و نا راضی هستند اظهار داشت: برداشت ما این نیست. شاید ثبت کن از لحاظ شلوغی و گستردگی کار موجب مشکلاتی رخ دهد برای همین تا 3 ماه آینده اداره ثبت کن را به 2 اداره تبدیل می کنیم.

توسرکانی در مورد گلایه دفترخانه ها برای تعرفه های پایین، گفت: در آمد دفترخانه ها کم نشده بلکه ضابطه مند شده است. انشاالله در سال آینده تعرفه ها تجدید نظر می شود.

معاون قوه قضائیه در پاسخ به اینکه وزیردادگستری برای توضیحاتی در خصوص تخلفات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدور مجوز برخی دفترخانه ها به مجلس فراخوانده شده است، گفت: بهتر است از خود وزیر سئوال کنید.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط