ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

دفاتر پیشخوان قضایی بهمن ماه در سراسر کشور راه اندازی می شود

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

معاونت فناوری اطلاعات قوه قضاییه فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را تا نهم بهمن ماه سال جاری تمدید کرد و اعلام کرد: دفاتر پیشخوان قضایی بهمن ماه در سراسر کشور راه اندازی می شود. 

سیامک رفعتی رئیس دفاتر خدمات قضایی قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد:

معاونت فناوری اطلاعات قوه قضاییه فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را تا نهم بهمن ماه سال جاری تمدید کرد تا همه شهروندان علاقمند به فعالیت در این دفاتر، درخواست خود را تکمیل کنند.

 

وی افزود: هم اکنون در تهران تعداد ۴۰ دفترخانه پیشخوان قضایی فعال هستند و این فراخوان فرصتی برای مردم فراهم می کند تا در صورت تمایل به برخورداری از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و فعالیت‌ در آن، اقدام به نام‌نویسی کنند.

رفعتی اظهار داشت: معاونت فناوری و اطلاعات قوه قضاییه به محض بررسی و تائید امکانات و تجهیزات دفاتری که از سوی دادگستری اعلام به آمادگی می‌کند، دستور راه‌اندازی را به آنها می‌دهد.

وی در پاسخ به اینکه برخی از استانها مدعی آماده بودن دفاتر و انتظار برای گرفتن دستور از سوی این معاونت برای شروع کار هستند، گفت: بحث دستور نیست بلکه در هر استانی مطابق شرایطی که تعریف شده به دفتر مرکزی اعلام می‌کنند تا کارشناسان حقوقی و قضایی با تائید استاندارد بودن آنها، مجوز فعالیت و شروع به کار آنها را صادر کنند.

رئیس دفاتر خدمات قضایی قوه قضائیه اظهار داشت: در حال حاضر در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و لرستان تمام مراحل بررسی و تائید تجهیزات و استاندارد بودن آن به اتمام رسیده و نام کاربری و رمز ورود در اختیار مدیران آنها قرار داده شده است. سایر استان‌ها هم به موازات هم در حال تکمیل مراحل هستند و هر یک از آنها اخبار خود را به معاونت خدمات الکترونیک قضایی اعلام می‌کنند که برنامه‌ریزی آنها مشخص است و با توجه به اطلاعاتی که تاکنون از مراحل تکمیل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سایر استانها به دست آمده، پیش بینی می‌شود در بهمن ماه امسال غالب این دفاتر راه‌اندازی شده و شروع به کار کنند.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط