ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

تشکیل اتحادیه وکلای مسلمان فارسی زبان

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

رئیس کانون وکلای مرکز از تشکیل اتحادیه وکلای مسلمان فارسی زبان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی نجفی توانا در مورد اقدامات هیات مدیره دوره ۲۸ کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: اکثر تصمیمات هیات مدیره در این دوره با تقسیم کار بین اعضای هیات مدیره بویژه با فعالیت های رئیس،نواب،بازرسان ومنشی، اجرایی شد. از دیگر اقدامات این دوره، برگزاری بیش از ۳۰ نشست مشترک با مسوولین سه قوه بود .

نجفی توانا ادامه داد: شرح وظایف کارآموزان که آخرین تغییر آن مربوط به سال ۸۸ بوده در سال جاری و بعد از بررسی ماده به ماده آن از سوی هیأت مدیره به روز شده و امور دست و پاگیر که معمولا بار علمی لازم را نداشت و وقت و هزینه کارآموز را هدر می رود، حذف شده و از اقدامات جایگزین و تدابیری که می توانست موثرتر باشد استفاده کردیم.

وی افزود: از سوی دیگر با مطالعات صورت پذیرفته برای برون رفت از چالش های موجود قرار شد، هیات اختبار از کارآموزی جدا شود و به صورت چرخشی از اساتید مجرب و معمرین استفاده و کمیسیون کارآموزی بیشتر کارهای ستادی انجام دهد و محل تجمع وکلای عمل گرا و اساتید صاحبنظر باشد. همچنین با برگزاری کلاس های تخصصی به آموزش آن بخش از متقاضیانی پرداختیم که تمایل به ارتقاء دانش حقوقی خود داشتند.

رئیس کانون وکلا با بیان این که کانون مرکز به عنوان رئیس مجمع و سهامدار بزرگ صندوق حمایت تلاش کرده است با تعامل و بحث های کارشناسی نظارت بیشتری بر صندوق داشته باشد گفت: به خصوص در مورد تقاضای وام ها سعی شد بدون تبعیض و در نظر گرفتن ملاحظات دیگر ،صرفا براساس تاریخ و نوع در خواست و شرایط متقاضی کمیسیون وام ارزیابی های خود را انجام دهد و ما بر آن اساس اسامی را اعلام کنیم.به همکاران اطمینان می دهیم که ما سفارش نمی پذیریم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که جز براساس ضابطه عمل نشود.

رئیس کانون وکلا در مورد برنامه های ارتباط با نهادهای بین المللی اظهار داشت: حضور مرتب علمی وعملی ما در این نهاد ها باعث شده که کشورهای منطقه رویکرد جدید و متفاوتی به ما داشته باشند و تمایل به همکاری دارند. که در این زمینه نشست هایی برگزار وبعضا تفاهم نامه هایی هم امضاء شده است. سعی ما برآن است یک اتحادیه منطقه ای متشکل از کشورهای همسایه ،فارسی زبان و مسلمان تشکیل شود تا انشاءالله در امور بین المللی در اتحادیه وکلای جهانی( آی بی ای )بتوانیم حضور فعالتری داشته باشیم.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط