ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

امینی: نام نیک، میراث ماندگار مدیران و مردان نیک روزگار است

در . ارسال به اخبار حقوقی داخلی

سایت حقوقی دادآور

مدیر گروه حقوق و تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز با اشاره به درگذشت محمد فرض پور ماچیانی و سوابق این حقوقدان گفت که نام نیک، میراث ماندگار مدیران و مردان نیک روزگار است.

عیسی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: تقوا، مهربانی و تخصص صفاتی هستند که بر اساس کلام امیرالمومنین(ع)، مدیر را فراتر از پست و جایگاه شغلی وی قرار می دهد و مرحوم محمد فرض پورماچیانی مصداق بارز کلام مولی متقیان است.

وی با بیان اینکه زندگی و خدمات حقوقی این حقوقدان را می توان به سه دوره تقسیم کرد، گفت: مرحوم فرض پور عرصه «قضاوت» را با احترام به قانون، مردم، همکاران، وکلای دادگستری و با کسب گوهر خوشنامی به پایان رساند.

این حقوقدان ادامه داد: :دکتر فرض پور در عرصه «تقنینی»، افتخار دو دوره خدمت به کشور عزیزمان را داشت که در جان و یاد وکلا هم ماند؛ چرا که در این دوران، هجمه بی سابقه‌ای توسط عده‌ای از نمایندگان محترم مجلس به امر ملی-صنفی استقلال وکیل که حق ملت است صورت پذیرفت که این مرد آزاده در این فضا به پا خاست و دفاعی از حق ملت کرد که هنوز زبان‌زد وکلا است.

وی با اشاره به فعالیت «صنفی» مرحوم فرض‌پور در عرصه وکالت دادگستری، اظهار کرد: نیمه دوم دهه هفتاد، عرصه حضور این وکیل دادگستری بر سکان مدیریتی کانون وکلای دادگستری مرکز و امور صنفی بوده است که در این عرصه، حسن رفتار و سخت‌کوشی برای پیگیری حقوق صنفی، از صفات بارز وی بود.

امینی افزود: عضویت در ادوار مختلف هیات مدیره با آرای بالا، اداره مجله کانون، عضویت در کمیسیون‌های کارآموزی و اختبار، عضویت در کار گروه‌هایی چون پیگیری لایحه جامع وکالت، وکلای محبوس و... در کنار سمت های دانشگاهی این استاد، در کارنامه وی بیشتر درخشید.

این عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه گاهی تاریخ تکرار می شود، ادامه داد: سخنرانی رسا و زیبای ایشان نزد جناب دکتر روحانی رییس محترم جمهور در دفاع از استقلال وکیل و طرح مشکلات همکاران که نتیجه شجاعت و عشق این پیشکسوت بود بر جان و دل وکلا نشست.

وی افزود: نوای نطق دکتر فرض‌پور رییس جمهور را نیز به شور و هیجان آورد که یادآور نطق تاریخی ایشان در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بود.

امینی در پایان گفت که به راستی نام نیک میراث ماندگار مدیران و مردان نیک روزگار است.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط