ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

یک قاضی فدرال فرمان مهاجرتی ترامپ را تعلیق کرد

در . ارسال به اخبار حقوقی خارجی

دادستان واشنگتن از صدور حکم قاضی فدرال سیاتل برای تعلیق فرمان اجرایی ترامپ در مورد مهاجرت، در سرتاسر آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «باب فرگوسن» دادستان واشنگتن جمعه شب (به وقت محلی) از دریافت مجوز تعلیق فرمان اجرایی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مورد محدودیت مهاجرت به این کشور خبر داد.
این حکم پس از آن صادر شد که فرگوسن به همراه دادستان «مینسوتا» فرمان اجرایی ترامپ را خلاف قانون اساسی توصیف کرده و از دولت به دادگاه فدرال «سیاتل» شکایت کردند.
@dadavar
به گفته فرگوسن، «جیمز روبرت» قاضی فدرال با پذیرش استدلال دو دادستان، حکم قضایی تعلیق موقت و سرتاسری فرمان دولت را صادر کرده است.

ترامپ هفته گذشته با صدور فرمانی، ورود اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا را به مدت 90 روز به حالت تعلیق درآورد. این فرمان برنامه پذیرش پناهجو را هم برای 120 روز تعلیق و تا اطلاع ثانوی از ورود پناهجویان سوری جلوگیری می‌کند.
هرچند به گفته دادستان واشنگتن حکم تعلیق بلافاصله لازم‌الاجرا است، اما هنوز جزئیات بیشتری در مورد اینکه مأموران مرزی به حکم دادگاه عمل می‌کنند یا نه منتشر نشده است.

پیش از این هم چند قاضی در مناطق مختلف آمریکا علیه فرمان ترامپ رأی داده بودند، اما هیچ‌یک از این احکام کل کشور را در بر نگرفته و مختص همان منطقه خاص بود.

ارسال به شبکه های اجتماعی