ورود کاربران

اطلاعات

آشنایی با خدمات موسسه حقوقی

حق ستان دادآور

تماس با وکیل :          66519169

پیامک :         30004650196448

رزومه مدیر موسسه

رزومه مدیر موسسه حقوقی حق ستان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

دانلود نرم افزار رایگان دادآور

پرینت

پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه تهران با استفاده از سهمیه برگزیدگان علمی

در . ارسال به اخبار آزمون ها

48-71.jpg

سایت حقوقی دادآور

دانشگاه تهران در اجرای سیاستهای هدایت و حمایت از دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنان برای ورود به دوره دکتری، برای سال تحصیلی 94-93 در رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند، به صورت مازاد برظرفیت دانشجو می‌پذیرد.

 

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری(Ph.D) از سهمیه برگزیدگان علمی بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مورخ 30 اردیبهشت ماه سال 93 ، می‌توانند با مراجعه به سایت www.srm.ut.ac.ir (سامانه درخواست دانشجو ) فرم تقاضا را به همراه مدارک خواسته شده (پیوست شماره3) حداکثر تا تاریخ 31 خرداد ماه سال 93 در همان سامانه بارگذاری نمایند.

 

بر اساس این گزارش، داوطلب پس از ثبت درخواست و صدور مجوز توسط کارشناسان اداره کل خدمات آموزشی حوزه معاونت پایش و فناوری، ضروری است با مراجعه به اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی و یا واحد استعدادهای درخشان پردیس/ دانشکده مربوطه، کپی کلیه مدارک درخواستی و سوابق علمی پژوهشی خود را جهت تشکیل پرونده تقاضا به مسئول ذیربط ارائه نماید. جدول وضعیت پذیرش رشته‌ها، آدرس و محل‌ها جهت اطلاع داوطلبین، به همراه شماره تماس (در ساعات اداری) برای پاسخگویی در (پیوست شماره2) در نظر گرفته شده است.

 

داوطلبان باید تذکرات مهم زیر را مد نظر قرار دهند:

- بررسی کیفی و ارزیابی نهایی داوطلب توسط گروه مربوطه درپردیس/ دانشکده بوده و نهایتا اعلام پذیرش قطعی منوط به تایید اداره کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران می‌باشد.

 

- داشتن شرایط اولیه، تحویل مدارک، تشکیل پرونده، معرفی از سوی پردیس/ دانشکده به منزله پذیرش قطعی تلقی نمی‌گردد و هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نمی‌کند.

 

- پذیرفته شدگان نهایی در مقطع دکتری در صورت نداشتن گواهی زبان عمومی لازم است حداکثر تا قبل از امتحان جامع، حد نصاب قبولی نمره زبان عمومی را براساس مقررات دانشگاه تهران احراز نمایند.

 

- به مدارکی که خارج از مهلت تعیین شده بارگذاری گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

- جذب دانشجوازسهمیه برگزیدگان علمی مازاد برظرفیت بوده و در پذیرش این سهمیه الزامی برای پردیس/دانشکده‌هاوجود ندارد.

- بدیهی است در خصوص رشته‌هایی که پردیس/ دانشکده‌ها عدم آمادگی را جهت پذیرش سهمیه مذکور اعلام نموده‌اند اقدامی متصور نمی‌باشد.

ارسال به شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط